fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עוגן נכסים" סיפור של הצלחה

במשרד עוגן נכסים חוגגים שנה לפתיחת המשרד המפואר בנהריה ומספרים על המהפך שיצרו בשוק הנדל"ן: מבחינת תודעת שירות, הגדלת מאגרי דירות, מקצועיות, אמינות ויצירתיות. "שמנו לעצמנו מטרה לפהוך את לקוחותינו לאנשים מאושרים יותר"
ליאור ויצמן, שושי ויצמן וחיים לימור (צילום יח"צ)
ליאור ויצמן, שושי ויצמן וחיים לימור (צילום יח"צ)

תנופת הבנייה בנהריה מעלה את הביקושים הגוברים בקרב זוגות צעירים, משפרי דירות ומשקיעים. תיווך "עוגן נכסים" מסכם שנה מאתגרת בשוק מתפתח וקצב בנייה של עשרות פרויקטים חדשים למגורים, לצד דירות בשוק יד שנייה. משרד התיווך "עוגן נכסים" בבעלות שלושה שותפים: שושי ויצמן, ליאור ויצמן  וחיים לימור  המחזיקים יחדיו וותק של 19 שנים בשוק הנדל"ן, ניסיון וידע בתחום.

במשרד מרשים, מאופיין בעיצוב חדיש ורענן עם אווירה ביתית וחמה יקבלו את פניכם צוות המשרד, אשר שמו להם למטרה להפוך את לקוחותיהם לאנשים מרוצים ומאושרים. תחום עיסוקו של המשרד כולל התמחות בנדל"ן למגורים ובשיווק פרויקטים חדשים. בנוסף, המשרד מציע ללקוחותיו קשת מגוונת של שירותים, הקשורים במישרין או בעקיפין לתחום הנדל"ן: התייעצות עם עו"ד, קבלת אישור עקרוני למשכנתא, הכוונה ליועץ משכנתאות, אדריכלות , עיצוב פנים, שיפוץ פנים ועוד.

ליאור ויצמן, שושי ויצמן וחיים לימור (צילום יח"צ)
ליאור ויצמן, שושי ויצמן וחיים לימור (צילום יח"צ)

ליאור ויצמן מסביר, כי  שוק הנדל"ן בגליל המערבי הוא אחד מהענפים התוססים והדינמיים ביותר בכלכלה המקומית. "מצופה ממשרדי הנדל"ן ומיועציהם להיות מקצועיים , מיומנים בליווי עסקאות בתחומי המכירה, ההשכרה, השכירה והקנייה", מסביר ליאור  ויצמן, "אצלנו השמיים הם הגבול עבור הלקוח. תפקידי לתת לו מענה מלא על מנת להגשים לו את החלום ולוודא שהוא ממקסם את שאיפותיו בתקציב הרכישה בו יוכל לעמוד לאורך זמן. רכישת נכס אינה דבר של מה בכך.  היכולת לתרגם את חלומו של הלקוח לרכישה מוצלחת מוטלת על כתפיי.  התפקיד מלא באחריות מקצועית,  יושרה, הקשבה , זמינות, שקיפות מול הלקוח יצירתיות בגישור בין הצדדים. הערך המוסף שלנו הוא היכולת לפעול על פי משנתו של רובין שארמה, כפי שמופיעה ב"מדריך למצוינות". לדבריו, התחרות העיקרית איננה על כיסו של הלקוח אלא על ליבו.

התאמה מדויקת לקהל היעד

ב"עוגן נכסים" מסבירים, כי שיטת העבודה  כוללת מספר שלבים שהופכים את התהליך ליעיל: אומדים את צרכי הלקוח, את רצונותיו וחלומותיו. לאחר בירור הצרכים בוחן יועץ הנדל"ן את היכולות הפיננסיות ואת אפשרויות המימון של הרוכש.

חיים לימור: "אנו יודעים להתאים את תמהיל הדירות לקהל היעד. המטרה שלנו היא שהרוכשים ייקנו  נכסים שיענו  על הצרכים של כל בני המשפחה.  אנו יושבים עם הלקוחות ולומדים על חייהם, ועל הצורך שלהם למשל: במוסדות חינוך טובים, מקומות בילוי, נגישות תחבורתית ועוד פרמטרים, שרק באמצעות יועצי נדל"ן המלווים את כל ההליך ניתן להגיע לתוצאות מדויקות".

שושי ויצמן מסכמת: "ה"אני מאמין" שלנו כמשרד הוא הצבת הלקוח במרכז הבמה, עבורנו הנכס היקר ביותר הוא הלקוח.  מטרתנו היא לשמח את ליבם של לקוחותינו, ליצור עבורם חוויה של קניה. אנו פועלים מתוך אמונה, כי לקוח מרוצה הוא הפרסום הטוב ביותר. וינסטון צ'רצ'יל אמר- אין הטיפה חוצבת בסלע על ידי כח הכבידה אלא על ידי כח התמדתה".

%d7%9e%d7%93%d7%91%d7%a7%d7%94-%d7%9c%d7%9e%d7%a9%d7%a8%d7%93-%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%95%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a0%d7%99

ומה באשר לעתיד?

"מובן, שאנו שמים לנו כמטרה התרחבות בתחום עיסוקינו והגשמת יעדים נוספים, אך האתגר האמיתי הוא לשמור על אותו ציביון אותו חרטנו על דגלנו כנותני שירות ושימור שמנו הטוב. אנו דוגלים גם בשיתוף פעולה עם משרדי נדל"ן מקבילים לטובת לקוחותינו. עבורנו השמים הם הגבול , אבל הדרך, לעולם תהיה דרך ארץ".

משרדי עוגן נכסים בנהריה (צילום יח"צ)
משרדי עוגן נכסים בנהריה (צילום יח"צ)

מאגר דירות ענק 

בשוק הנדל"ן של דירות חדשות ויד שנייה, מעמיד "עוגן נכסים" שורה של הצלחות בעסקאות מכר שנעשו בשנת 2016

  • ברחוב בלפור 3, נמכרה דירת 5 חדרים, חדשה בפרויקט של י.כוכב  ב-1.95 מיליון שקלים;
  • בשכונת נהריה הצעירה, בפרויקט גלי ים נמכר מיני פנטהאוז, קומה 6 ב- 1.250 מיליון שקלים.
  • ברחוב ויצמן בפרויקט צמרות אורנים נמכרה דירה, ארבעה חדרים, ב-1.45 מיליון שקלים.
  •  בפרויקט בוטיק ברחוב הרצל 6 נמכרה דירת ארבעה חדרים ב-1.35 מיליון שקלים.
  • ברחוב קרן היסוד, 4 חדרים, קומה 2, ב-1.255 מיליון שקלים.
  • במושב שבי ציון, נמכר בית פרטי, 5 חדרים בהרחבה ב-3.35 מיליון שקלים. 
  • ברחוב הלוטוס, נמכר בית דו משפחתי, 5 חדרים ב-2.25 מיליון שקלים ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות