fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי "מילועוף" התאגדו בהסתדרות

ההסתדרות הודיעה להנהלה כי העובדים התאגדו וכי מונה ועד פעולה. העובדים התאגדו במטרה להבטיח את ביטחונם התעסוקתי . יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן: "המגמה נמשכת וקבוצות עובדים נוספות בכלל מגזרי העבודה ממשיכים להתאגד"
ועד הפעולה מילועוף (צילום: עצמי)

ממשיכים להתאגד: אחרי התאגדות עובדי פלאפון, יובנק וכלל בהסתדרות, גם עובדי מילועוף שבעכו התאגדו בהסתדרות. ההסתדרות הודיעה להנהלת המפעל כי העובדים התאגדו וכי מונה ועד פעולה. במפעל, אשר הוא חלק מקבוצת מילואות, ובו מועסקים כ- 230 עובדים. מדובר בנהגי הובלה, סוכני מכירות ואנשי תחזוקת המפעל שהתאגדו מתוך רצון להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי העבודה שלהם במסגרת הסכם עבודה קיבוצי.

העובדים התארגנו על ידי מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים, חניטל סוויסה ועל ידי יקי חלוצי, רכז התאגדות עובדים בהסתדרות ובשיתוף מרחב גליל מערבי בראשות אשר שמואלי. יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן אומר היום: "המגמה נמשכת וקבוצות עובדים נוספות בכלל מגזרי העבודה פונים להסתדרות במטרה להתאגד ולהבטיח את תנאי העסקתם במסגרת הסכם קיבוצי". שמואלי: "אני מברך את עובדי מילועוף שהתאגדו במסגרת ההסתדרות מתוך רצון להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי העסקתם".

מפעל "מילועוף" הינו מפעל לייצור עופות בעכו והינו חלק מקבוצת "מילואות". המפעל הוקם בשנת 1963 ומחזיק בכ- 20% מכלל שוק העופות הנמכרים ומשווקים ברחבי המדינה.

ועד הפעולה מילועוף (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות