fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סנסציה: עירוני נהריה ניצחה את הפועל ירושלים 87:84

כנגד כל הסיכויים עירוני נהריה הצליחה לנצח בארנה את הפועל ירושלים 87:84 ולהיות חתומה על הסנסציה הגדולה של העונה עד כה. נייט מילר עבר ניתוח בגיד אכילס וגמר רשמית את העונה.
משחק ענק של הענק בסגול. רוברט רות'בארט (צילום: מיכה פישנזון)

עירוני נהריה עשתה הערב את הבלתי יאומן והצליחה לנצח את הפועל ירושלים בארנה 87:84 כשהיא חוזרת מבור של 24 נק' הפרש עם ריצת 27:0 מדהימה שהתחילה באמצע הרבע השלישי (דקה 25) והסתיימה 6 דקות לסיום המשחק.

נהריה הגיעה למשחק כשהיא עם הגב לקיר וכטרף קל לירושלים שחיפשה את הקבוצה התורנית להתפרק עליה במיוחד אחרי ההדחה מאירופה. האחרונה בטבלה מכבי אשדוד התחילה לצבור ניצחונות, נייט מילר גמר את העונה עם קרע בגיד אכילס, ומעל הכל עננת הפיטורים מרחפת מעל ראשו של המאמן רועי חגאי.

נהריה הצליחה להחזיק מעמד ברבע הראשון שהסתיים בשוויון 25:25, אבל ברבע השני פערי הרמות נראו היטב על המגרש ובמחצית היא כבר הייתה בפיגור דו ספרתי 36:57.

בפתיחת המחצית השניה ירושלים המשיכה לשלוט במשחק, אבל ככל שהזמן חלף משהו שקשה להסביר התרחש על הפרקט. נהריה התחילה לקזז לאט לאט את ההפרש ולירושלים פשוט לא נכנסו הכדורים. רוברט רות'בארט במשחקו הטוב ביותר העונה יחד עם מארק ליונס הריצו את נהריה לריצת 27:0 מדהימה וליתרון ראשון במשחק 70:69 (דקה 33) שדקה מאוחר יותר גדל ליתרון 75:69 מדהים שגרם לאוהדי ירושלים לשרוק בוז לקבוצתם.

מנקודה זו נפתח מחדש המשחק והתפתח משחק צמוד עד לשניות הסיום. בניגוד גמור למשחקיה העונה, נהריה לא נלחצה והצליחה עם קצות הציפורניים להמם את ירושלים והליגה כולה עם ניצחון 87:84.

קלעו לנהריה: רוברט רות'בארט 25 נק' (13 כ"ח),  מארק ליונס 17 נק' (8 אס'), ג'ון וויליאמסון וקני לאוסון 15 נק' כ"א, אייל שולמן 11 נק' (7 אס'), דניאל איידן 4 נק'.

למרות הניצחון שללא ספק יעלה את רמת המוראל הירודה בקבוצה, מצבה בטבלה עדיין לא מזהיר כשהיא חולקת את המקום האחרון יחד עם אשדוד. ביום ראשון הקרוב נהריה תעמוד בפני מבחן אופי גדול כשתארח בעין שרה בשעה 19:30 את הפועל תל אביב.

משחק ענק של הענק בסגול. רוברט רות'בארט (צילום: מיכה פישנזון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות