fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סלע בינוי השיקה אפליקציית תלת מימד

האפליקציה נולדה מהמצב שנוצר בשוק הנדל"ן בו קבלנים וחברות מוכרים יחידות דיור על הנייר. רו"ח דותן סלע, יועץ נדל"ן בכיר מסביר: "למעשה אנשים קונים חלום, וככל שיש יותר הדמיות עם זוויות זה יותר משתלם. השקענו פה חשיבה טכנולוגית מעמיקה שמוערכת בעשרות אלפי שקלים"
אפליקציית הנדל"ן של סלע בינוי (צילום מסך)

חברת הבנייה סלע בינוי הבונה את הפרויקטים: סלע V, סלע H וסלע פינסקר בנהריה, משיקה אפליקציית נדל"ן תל מימד עבור לקוחות החברה שמטרה להציג את המפרט החיצוני והפנימי של הדירה בתלת מימד.

בשונה מחברות נדל"ן שמשחררות לשוק הדמיה אחת או שתיים, בסלע בינוי פיתחו אפליקציה חדשנית שלא קיימת בשוק הנדל"ן. בשלב הראשוני האפליקציה נמצאת באתר החברה וניתנת לצפייה דרך אנדרואיד, ובדף הפייסבוק של החברה.

אפליקציית הנדל"ן של סלע בינוי (צילום מסך)

האפליקציה תוכננה עם מהנדסי תוכנה ואנשי רשת מחשוב וגרפיקה יחד עם שילוב של חברות הדמיה שהפכו אותה לתלת מימד.
בכל פרויקט מגורים של החברה תופיע האפליקציה עם מגוון הדמיות. כעת משווקים בחברה את פרויקט בית ווינדלפד ברחוב פינסקר ובאפליקציה תוכלו לראות את הבניין מכל הזווית. בלחיצה על השרטוט של הדירה, נפתחת הדמיה עם הסברים על המפרט הטכני, וגם מבט ממעוף הציפור על הפרויקט.

הרעיון שהגו בסלע בינוי עלה לאור מצב הנדל"ן שנוצר בארץ ומענה ללקוחות. רו"ח דותן סלע, יועץ נדל"ן בכיר מסביר: "הרעיון  נולד מהצורך של רוכשי דירות, לראות את כל הזוויות האפשרויות בדירה שהן קונים ושאינן קיימות בהדמיות. היום קבלן עושה שתי הדמיות: חיצונית  ופנימית. במודל שפיתחנו הדיירים יוכלו לראות איפה ממוקם החלון בממ"ד, ואיפה דלת הכניסה, זה הופך את תהליך הקנייה למוחשי ואמיתי. ואילו הלקוח כבר לא צריך לנחש".

סלע מסביר כי כיום לקוחות קונים דירה על הנייר, דרך שרטוט. "מתוך המצב בשוק, למעשה אנשים קונים חלום, וככל שיש יותר הדמיות עם זוויות זה יותר משתלם. השקענו פה חשיבה טכנולוגית מעמיקה שמוערכת בעשרות אלפי שקלים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות