fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: דני ויצמן מונה למנהל המרכזים הקהילתיים

סוף סוף מונה מנהל למרכזים הקהילתיים, שמחליף את יורם פוסקילנסקי. ויצמן, תושב נהריה, שימש בעבר כמנהל רשת המתנ"סים בעיר. גדלקין: "רוצה הכי טוב לילדים שלנו"
מנהל מתנ"ס נצרת עילית דני ויצמן
דני ויצמן (צילום ארכיון: קרן אור גרינברג)
ויצמן וגדלקין (צילום: ישראל פרץ)
ויצמן וגדלקין וצוות עובדי המתנ"ס (צילום: ישראל פרץ)

סוף סוף, יש לרשת המרכזים הקהילתיים בנצרת עילית מנהל שמחליף את יורם פוסקלינסקי. ביום ראשון התכנסה הנהלת דירקטוריון הרשת לישיבה מיוחדת, בה הוחלט פה אחד על בחירתו של דני ויצמן לתפקיד מנהל המתנ"ס. היו שתהו מדוע לא נבחר לתפקיד תושב העיר והדירקטוריון החליט על תושב שאינו מתגורר בנצרת עילית. ויצמן, 62, תושב נהריה, מגיע לתפקיד עם ניסיון עשיר בניהול מרכזים קהילתיים גדולים ופעילים ביישובים רבים בצפון. הוא ניהל מרכזים קהילתיים במטולה, שלומי, נשר, נהרייה ובתפקידו האחרון שימש בכפר טורעאן שם הפך את המתנ"ס המקומי לעוגן מוביל ובעל משמעות בחיי הקהילה.

בין השנים 2007 – 2010 שימש ויצמן כמנהל מתנ"ס נהריה והצליח לשקם את המרכז שהיה שרוי במשבר קשה. "דני מתאים לתפקיד, עונה על כל הדרישות ובהחלט ניחן בכישורים להצעיד את הרשת של נצרת עילית לפסגות חדשות ועתיד שכולו טוב", אמרה יו"ר הדירקטוריון תניא מקרוב.

ראש העירייה אלכס גדלקין ציין כי העיכוב במינוי נבע בעיקר מן הרצון למנות לתפקיד תושב או תושבת נצרת עילית. הדבר לא צלח לאחר שלא נמצאו מועמדים מתאימים לתפקיד. "זה לא סוד שמאוד רציתי תושב או תושבת העיר", הודה גדלקין ועם זאת ציין כי המועמד שנבחר מינוי ראוי ביותר, עתיר ניסיון וכישורים. "בסך הכל, כולנו רוצים את הטוב ביותר לילדינו ולנו", אמר גדלקין ואיחל למנהל החדש הצלחה בתפקיד "הצלחה שלך היא הצלחה של העיר כולה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות