fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערה מארצות הברית תרמה את מתנות בת המצווה לבית החולים נהריה

בזכות הכסף שאספה בסכום של 25 אלף דולר נרכש אינקובטור למחלקת הפגייה בבית החולים
פרל כץ
פרל כץ (צילום: דוברות בית חולים נהריה)
פרל כץ
פרל כץ (צילום: דוברות בית חולים נהריה)

פרל כץ, נערה  יהודיה אמריקאית מבוקה רטון שבפלורידה, חגגה בת מצווה לפני מספר שבועות. כבת למשפחה ציונית שתרמה רבות למדינת ישראל, החליטה כץ לתרום את מתנות בת המצווה שלה והנחתה את חבריה הרבים להביא במקום מתנה, צ'ק למרכז הרפואי לגליל המערבי בנהריה. מבין מספר אפשרויות תרומה שהוצגו למשפחה נבחרה הפגייה במרכז הרפואי. עמותת ידידי בית החולים שקיבלה את התרומה בסך 25  אלף דולר השלימה את הסכום הדרוש לרכישת אינקובטור משוכלל בעלות של 40 אלף דולר.  

ד"ר ורד שפר-פליישר, מנהלת הפגייה במרכז הרפואי לגליל המערבי נהריה: "במרכז שלנו מתבצעות 5000-6000 לידות בשנה, מתוכן כ-600 תינוקות מגיעים לטיפול בפגיה. האינקובטורים מהסוג הזה משמשים את הפגים הקטנים יותר, ש"מתגוררים" בהם לפחות חודשיים לאחר הלידה. היתרון הגדול שלהם הוא בשמירה על תנאי הסביבה – חום, לחות, בידוד מרעש, ואף להתאים אותם להתפתחות התינוק. מדובר בדגמים החדישים ביותר של אינקובטורים שישפרו את הטיפול שאנחנו מעניקים".

עמותת ידידי בית החולים לגליל המערבי  נהריה פועלת לקידום שירותי הבריאות לתושבי האזור. העמותה מגייסת תרומות בארץ ובחו"ל לפיתוח המרכז הרפואי ולרכישת ציוד רפואי מתקדם. בשנה שעברה הקימה העמותה ארגון אמריקני המוכר לשלטונות המס בארה"ב במטרה להגדיל את גיוס התרומות למרכז הרפואי. נשיאת העמותה היא רעיה שטראוס בן-דרור ויושב ראש ההנהלה הוא מיכאל אילוז.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות