fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה עם הגולן

הרכז של עירוני נהריה ניר גולן עמד בלחץ 4 שניות לסיום, קלע שתי זריקות מקו העונשין והביא לקבוצתו ניצחון חוץ עם השיניים 86:88 על מכבי קרית ביאליק
יש לי את הסיבות שלי. ניר גולן (צילום: מיכה פישנזון)

לא כל כך ברור מה עובר על שחקני עירוני נהריה במשחקים האחרונים. מה שברור הוא שכדי להגשים את חלום העלייה לליגת העל, השחקנים יצטרכו כמה שיותר מהר לחזור ולהציג את היכולת שהביאה להם בתשעה ניצחונות רצופים. השבוע יצאה הקבוצה למשחק חוץ קשה במגרש קטן וביתי נגד מכבי קרית ביאליק שנמצאת במקום הלפני אחרון בטבלה ובזכות נחישות רבה הצליחה נהריה לגרד ניצחון 86:88 בשניות האחרונות.

יש לי את הסיבות שלי. ניר גולן (צילום: מיכה פישנזון)

הרגשה של דז'ה וו מההפסד בשבוע שעבר להפועל עפולה הורגשה במשך כל המשחק. נהריה שוב נאלצה לרדוף אחרי היריבה ועד שהצליחה להוביל, שמטה את היתרון ונאלצה להתחיל את המרדף מחדש. רמון קלמנטה שקיבל בתחילת הרבע האחרון מכה חזקה בידו שהלהיטה האווירה הכניסה אותו לפוקוס והרבה בזכותו נהריה הצליחה לרשום מהפך 85:84 דקה לסיום.

ביאליק חזרה להוביל 85:86 ונייט מילר השווה מהעונשין 86:86 חצי דקה לסיום. ביאליק פספסה הזדמנות לנצח את המשחק ובעברה שלחה אל קו העונשין את ניר גולן, 4 שניות לסיום. גולן שלא נלחץ קלע את שתי הזריקות וקבע ניצחון חוץ דרמטי לעירוני נהריה שחוזרת אל מסלול הניצחונות.

קלעו לנהריה: נייט מילר 24 נק', רמון קלמנטה ואבירם זליקוביץ' 20 נק' כ"א, רביב פיטשון 10 נק' (10 כ"ח), ניר גולן 6 נק', ג'ונתן בייז ויוני דרעי 3 נק' כ"א, עאדל מתא 2 נק'.

גולן :"ידענו שבסיבוב השני כל קבוצה צריכה את הניצחונות. היה משחק באמת קשה. יש לנו מטרה, דיברו עליה ביוני ואנחנו צריכים להמשיך לנצח גם משחקים כאלה. אין הזדמנויות שניות. יש לנו מטרה, אנחנו רוצים לסיים מקום ראשון את העונה ובשביל זה אנחנו צריכים להמשיך לנצח".

מה עבר לך בראש כשעמדת על העונשין?
"לא עבר לי כלום בראש. זאת הזריקה הכי קלה שאתה בשוויון. אני יכול להיות בכושר קליעה נוראי כמו שאני עכשיו אבל מקו העונשין תמיד יש לי ביטחון. ספרתי כמו שאני תמיד סופר, שלושה כדרורים, 4 נשימה, 5 זריקה, וזה נכנס".

בשבועות האחרונים אתה לא מציג יכולת טובה, למה?
"שאלה טובה, יש לי סיבות אבל זה סתם יישמע כמו תירוצים. אני צריך לצאת מזה. הקבוצה צריכה אותי ואני צריך לתרום יותר ממה שאני תורם בחודש האחרון ואני עובד קשה כדי לצאת מזה".

איך מחזירים את הקבוצה לכושר?
"אנחנו צריכים פשוט לשחק יותר טוב. שני משחקים אחרונים שיחקנו פחות טוב גם בהגנה אבל גם בהתקפה קצת נתקענו. אין לי תשובה עכשיו מהשרוול איך חוזרים, אנחנו צריכים בעיקר אנרגיות כי מה שניצח לנו את המשחק זה היה אנרגיות, זה לא היה משהו אחר. עוד קפיצה לכדור, עוד ריבאונד ועוד מלחמה וזה מה שניצח וזה מה שינצח לנו הלאה".

משחק הבית הקרוב של עירוני נהריה נגד הפועל טבעון הוקדם ליום ראשון הקרוב בשעה 19:30 בהיכל עין שרה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות