fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: סטודנטים לרפואה יעבירו סדנאות לבני נוער בהתנדבות

אור כהן (צילום: תום עזריה)
אור כהן (צילום: תום עזריה)
אור כהן (צילום: תום עזריה)
אור כהן (צילום: תום עזריה)

סיעת צעירי נהריה חתמה השבוע על יוזמה חדשה בשיתוף עם הרשות לפיתוח הנגב והגליל ומפעל הפיס, לפיה סטודנטים לרפואה בשנה ד' מהפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן בצפת יעבירו סדנאות והרצאות בנושאי בריאות שונים ובהתנדבות מלאה בפני קבוצות של בני נוער ברחבי העיר.

הסדנאות יחלו ביום ראשון הקרוב (23.3), הן יתקיימו בשעות אחה"צ ויארכו כשעה ורבע. כמו כן, הסדנאות לא יהיו כרוכות בתשלום כלשהו. בין הנושאים שיועברו בהרצאות: מה לעשות במקרה של התייבשות ואיך להימנע ממנה, מחלות מין בקרב בני נוער, סוכרת נעורים, סרטן העור, מה עושים במקרה של הכשת נחש ובעלי חיים מסוכנים אחרים ועוד.

"כסיעה שחרטה על דגלה לדאוג לצעירי העיר, אנחנו רואים חשיבות ציבורית גדולה בקיום סדנאות האלה" אמר אור כהן, יו"ר סיעת צעירי נהריה, "בני נוער רבים כלל אינם מודעים לסכנות הבריאותיות שהם חשופים להן מידי יום. הסדנאות בהחלט יכולות להעשיר את הידע הלא רב שיש בדרך כלל לבני נוער בנושאים רפואיים, ועם הידע הזה הם גם יוכלו לעזור לאחרים בסביבתם".

כהן הוסיף ואמר כי "אנחנו מודים לראש העיר, ז'קי סבג, שאפשר את קיום היוזמה המבורכת הזאת, ולרשות לפיתוח הגליל ומפעל הפיס על שיתוף הפעולה הפורה, שאני מקווה ומאמין שיוליד עוד יוזמות טובות לתושבי נהריה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות