fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: נחנכה טיילת על שם עמותת ציונה

טקס חנוכת טיילת על שם עמותת ציונה התקיים בשבוע שעבר בשכונה נהריה הירוקה. הקמת הטיילת מסתכמת בעלות של 4.8 מיליון שקלים. הטקס נערך במעמד ראש עיריית נהריה ז'קי סבג, נשיא עמותת ציונה, רוז'ה פינטו ואורחים נוספים
גזירת הסרט
ז'קי סבג, רוז'ה חסיד ורעייתו (צילום: סיוון פרג')

טקס חנוכת טיילת על שם עמותת ציונה התקיים בשבוע שעבר בשכונה נהריה הירוקה במעמד ראש העירייה, ז'קי סבג, נשיא עמותת ציונה, רוז'ה פינטו ורעייתו, נציגי עמותת ציונה, סגנים וחברי מועצת העיר, תושבי שכונת נהריה הירוקה ואורחים.

הטיילת המרהיבה הוקמה בעלות של  4.8 מיליון שקלים וכוללת מתקני כושר, פינות ישיבה וצמחייה. פינטו וסבג הסירו את הלוט וגזרו את הסרט, ולאחר מכן התבצע קטע נגינה של ארבעה מחברי התזמורת העירונית.

טיילת ציונה
טיילת ציונה (צילום: סיון פרג')

סבג: "הטיילת היפה והמיוחדת אותה אנו חונכים היום על שם ארגון ציונה, היא ביטוי של הערכה ותודה לעמותת ציונה ולעומד בראשו, מר רוז'ה פינטו אשר תורמים רבות לנהריה. הטיילת תזכיר לכל מי שיבקר בה את תרומתכם האדירה. זהו רק פרויקט ראשון שנקרא על שם עמותת ציונה כשבעתיד ייחנך רחוב על שם ציונה. אני קורא לתושבי השכונה ליהנות מהטיילת הנפלאה ולשמור עליה".

"חנוכת הטיילת באה לבטא את אהבתנו והידידות ארוכת השנים בין עמותת ציונה לנהריה ולעומד בראשה, ז'קי סבג. סבג הוא ראש עירייה מיוחד במינו, כמה שלא נעשה ונתרום לעיר לא ישתווה למאמצים שהוא עושה למען התושבים. השותפות בינינו החלה ביוני 2006 כשראש העירייה פנה אלינו והשתדלנו לעזור. כבר אז הבטחנו שלא נעזוב האחד את השני וכיום אני בטוח שהקשר המיוחד הזה יימשך גם בעתיד", סיכם נשיא עמותת ציונה, רוז'ה פינטו.

גזירת הסרט
ז'קי סבג, רוז'ה פינטו ורעייתו (צילום: סיוון פרג')

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות