fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: מתחם הוילג' ייפתח בעוד שבועיים

נהריה וילג' ייפתח לבני הנוער עם הופעות של כוכבי הנוער
סבג ובני הונער במתחם הוילג' (צילום: עיריית נהריה)
סבג ובני הונער במתחם הוילג' (צילום: עיריית נהריה)

מתחם נהריה וילג' ייפתח לבני הנוער ב- 9 ליולי ויספק מענה לפעילות נוער בלתי פורמלית במהלך החופש הגדול. זה ארבע שנים שבעיריית נהריה יזמו קונספט  חדשני שנועד לאגד את כל בני הנוער בעיר במתחם אחד, בסמוך לפארק גיל לכל גיל וכדי להבטיח את ביטחונם של הילדים במהלך הקיץ, וכן לספק להם פעילויות פנאי.  מתחם הוילג' יעבוד עד שועת הלילה המאוחרות יכלול אטרקציות, הופעות אמנים, מקום מפגש ועוד.

במופע  הפתיחה יופיע אליל הבנות לירן דנינו, לצד הפנינג ענק של אמני רחוב.בהמשך הקיץ עתידים להגיע עוד אמנים ביניהם: מאור אדרי, אליעד נחום, אורי חזקיה, "קפה שחור חזק", איזי בליווי נגנים ועוד הופעות.
עוד בתכנון הוילג': מסיבות אזניות אל תוך הלילה, הרצאות מעניינות, מתחמי משחק מולטימדיה, בית קפה. השנה גם מתחם האקסטרים יהיה גדול ומאתגר יותר שיכלול: פיינטבול, אומגה ארוכה, סנפלינג, קרבות לייזר, ערב פחד ואימה, ועוד. המתחם מופעל על ידי צוות הדרכה גדול ומנוסה הכולל את מדריכי המוגנות, מדריכי הנוער ומתנדבי סיירת הורים העירונית.

"למעשה בחירת האמנים נעשית בשיתוף פעולה מלא עם הנוער בעיר", מסבירה מ"מ מנהלת היחידה למאבק בסמים ואלכוהול ועיר ללא אלימות בעיריית נהריה, שירה שטרית, "אנו פונים לתלמידים לקראת סוף שנת הלימודים ומעבירים שאלונים כדי לשמוע ולהבין מה הם היו מעוניינים לראות בוילג' ובניית התוכנית שאנו עושים היא בהתאם לכך".

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג: "בראש ובראשונה אנו חושבים ודואגים לבריאות וביטחון ילדנו בחודשי הקיץ. מכאן בא הרעיון של יצירת מתחם רק עבורם בו הם יכולים ליהנות ולהעביר את זמנם תחת פיקוח של גורמי החינוך. המתחם ממוקם בסמוך פארק גיל לכל גיל בעיר. על מנת להקל על בני הנוער להגיע לוילג' העירייה תפעיל מערך הסעות מסודר מהשכונות בעיר ובחזרה. הכל כמובן ללא תשלום. אני מאחל לבני הנוער קיץ שקט, מלא בכיף, בשמחה ובהנאה".

נהריה וילג', 9.7.2015, סמוך לפארק גיל לכל גיל, ראשון עד חמישי, החל מהשעה 08:00 ועד 2 לפנות בוקר. 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות