fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: מקיף שחקים קיבל תו תקן בינלאומי

מורי שחקים
מורי שחקים (צילום: דוברות משרד החינוך)

בית הספר התיכון שחקים בנהריה עמד אתמול בהצלחה רבה במבדק הסמכה לתו תקן בינלאומי לאיכות ומצוינות ארגונית. דובר המחוז דויד גורלי מציין כי זה מקרוב זכה המחוז בהסמכה היוקרתית לתו תקן בינלאומי ואחריו זכו בהסמכה שבעה בתי ספר דוברי עברית וערבית. זהו הישג יחיד וחסר תקדים בקנה מידה ארצי ובכלל.

יוזכר כי מחוז הצפון עבר זה מקרוב מבדק על ידי סוקרים מבלגיה וממכון התקנים הישראלי, בתחום האיכות והמצוינות. בתום ביקור ותהליך הערכה של צוות סוקרים ממכון התקנים ומבלגיה הוחלט להעניק למחוז הצפון את תו התקן היוקרתי – C2E Committed to) excellence ) כחלק מהטמעת מערכת המצוינות הארגונית ה- EFQM.

המערכת אפשרה למחוז הצפון להגיע להישגים מעולים בכל המדדים הקובעים מהי מצוינות ארגונית על פי הסטנדרטים הבינלאומיים. 19 מרכזי פיתוח סגלי הוראה (פסג"ות) הטמיעו את המערכת והפכו להיות מרכזים מובילים בארץ. בנוסף, 13 בתי ספר הטמיעו אף הם את המערכת למצוינות ארגונית ועד סוף חודש יוני השנה כל בתי הספר יבדקו על ידי סוקרים מאירופה וממכון התקנים הישראלי. במידה שיעברו בהצלחה את המבדק, אף הם יוסמכו ויקבלו תו תקן בינלאומי לאיכות ומצוינות (U2C).

מורי שחקים
מורי שחקים (צילום: דוברות משרד החינוך)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות