fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה מדורגת במקום הרביעי בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל

מרכז הסחר המקוון דואר ישראל (צילום: דוברות דואר)
מרכז הסחר המקוון דואר ישראל (צילום: דוברות דואר)

דואר ישראל מסכמת את 2018: נהריה מדורגת במקום הרביעי בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל לנפש שתושביו הזמינו הכי הרבה חבילות מחו"ל ב-2018. רחוב הזמיר בנהריה הוא אחד מעשרת  הרחובות שתושביו הזמינו הכי הרבה חבילות מחו"ל בשנה האחרונה.

תחום הסחר המקוון ממשיך לשבור שיאים בישראל. מנתוני חברת דואר ישראל לסיכום שנת 2018 עולה, כי למעלה מ-65 מיליון חבילות נמסרו השנה מחו"ל במשקל כולל של 14,100 טון, מול 61 מיליון חבילות שנמסרו ב-2017. מדובר בשינוי מהותי בתמהיל החבילות, שגדלו משמעותית בכ-23 אחוז במשקל וכ-7 אחוז בכמות הפריטים מול שנה קודמת.
נהריה מדורגת במקום ה- 4 בארץ בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה עם 705 אלף חבילות כאשר כל תושב נהריה הזמין מחו"ל 10.65 חבילות בממוצע. רחוב הזמיר בנהריה מככב ברשימת הרחובות מהם הוזמנו הכי הרבה חבילות בשנת 2019 יחד עם רחובות נוספים בארץ המאופיינים כרחובות ארוכים ובהם עסקים ומגורים פרטיים.

מרכז הסחר המקוון דואר ישראל (צילום: דוברות דואר)
מרכז הסחר המקוון דואר ישראל (צילום: דוברות דואר)

תל אביב היא העיר שתושביה הזמינו הכי הרבה חבילות גם בשנת 2018 עם 5.1 מיליון חבילות. ביחס לגודל אוכלוסיה, עלתה תל אביב מהמקום ה–19 השנה שעברה למקום ה–12 השנה, כשכל תושב ת"א הזמין השנה 9.53 חבילות בממוצע.
מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין "עולם הסחר המקוון בישראל עשה קפיצת מדרגה נוספת השנה. הישראלים אימצו את הכלכלה הדיגיטלית ושינו את הרגלי הצריכה שלהם, כאשר הצרכן הישראלי כיום נבון יותר, מתוכנן יותר, משווה מחירים ומחפש את העסקה המשתלמת עבורו. לראיה אנו רואים השנה עליה דרמטית במשקל הפריטים המוזמנים מחו"ל, והזמנה של יותר פריטים מנוטרים ופריטי פריים, פריטים גדולים ויקרים יותר, גם אם הגידול בהזמנות מתון יחסית מול שנים קודמות. הקטגוריות המובילות בהזמנות השנה הן ביגוד והנעלה, כלי בית, אביזרים למטבח, אבל גם גאדג'טים ומוצרי אלקטרוניקה ומחשבים, וויטמינים וקוסמטיקה, בהם פערי המחירים עדיין גבוהים מול ישראל".

אתרי הקניות הפופולריים 

מנתוני דואר ישראל עולה, כי גם בשנת 2018 האתרים עלי אקספרס ואיביי היו אתרי הקניות הפופולריים בקרב הישראלים, אחריהם: אמזון, נקסט, אסוס ואתרי הגאדג'טים ,Gear Best ואתר הגאדג'טים והאלקטרוניקה הסיני עם הכתובת הישראלית Geek buying.co.il. עוד עולה כי עלי אקספרס הוא האתר המוביל בהזמנות, כאשר 50 אחוז מההזמנות כיום לישראל מתבצעות באמצעותו. אמזון, נקסט ואסוס הציגו את הקפיצה הגדולה ביותר מבין האתרים המובילים השנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות