fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: לוחמי האש חילצו חתולים וכלב מדירה בוערת

צוותי הכיבוי שהגיעו למקום האירוע הבחינו במוקד השריפה בחדר הכביסה
שריפה בדירה בנהריה (צילום: כיבוי אש גליל מערבי)
שריפה בדירה בנהריה (צילום: כיבוי אש גליל מערבי)
שריפה בדירה בנהריה (צילום: כיבוי אש גליל מערבי)
שריפה בדירה בנהריה (צילום: כיבוי אש גליל מערבי)

אתמול (שבת) בשעות הצהריים התקבלה הודעה על שריפת דירה בקומה הרביעית ברחוב שמעון רייך בנהריה, חמישה צוותי כיבוי מתחנה אזורית גליל מערבי בפיקודו של מ' המשמרת רשף רמי ויצמן הוזנקו למקום האירוע.

צוותי הכיבוי שהגיעו למקום האירוע הבחינו במוקד השריפה בחדר הכביסה והחלו בביצוע פעולות כיבוי ומניעת התפשטות השריפה לשאר חלקי הדירה, במהלך פעולות סריקה לאיתור לכודים הצליחו לאתר ולחלץ לוחמי האש, שני חתולים וכלב שהיו בדירה ללא פגע.

עם פרוץ השריפה פונה בעל הדירה בעזרת המטפלת שלו אל מחוץ לדירה, השניים לא נפגעו. מחקירה שנערכה במקום עולה כי הסיבה לפרוץ שריפה היא תוצאה של כשל חשמלי.

במקביל פרצה שריפה גם בכפר הנופש ראש הנקרה. בשעה חמש לערך התקבלה הודעה על שריפה בחדר חשמל. ארבעה צוותי כיבוי מתחנה אזורית גליל מערבי בפיקודו של להב/מ גיא קציר הוזנקו למקום האירוע. כוחות הכיבוי הבחינו כי השריפה פרצה בחדר החשמל הראשי וכי אנשי המקום ביצעו פעולות כיבוי ראשוניות והצליחו להשתלט על השריפה תוך הורדת מפסק החשמל הראשי. מערכת כיבוי אוטומטית שפעלה במקום מנעה את התפשטות השריפה, לוחמי האש ביצעו פעולות אוורור וסריקה ולמקום הוזמן טכנאי של חברת חשמל.

מחקירה שנערכה במקום עולה כי גם כאן הסיבה לפרוץ השריפה היא תוצאה של כשל חשמלי בכבלי החשמל בלוח הראשי. האירוע הסתיים ללא נפגעים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות