fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: חוף גלי גליל לא נפתח לרחצה, אלפים מתרחצים ללא מציל

הכניסה הראשית נעולה, אין שירותים ומקלחות ואנשים עם עגלות צריכים להעביר אותן מעל שער קטן. העירייה: "חוף גלי גליל סגור לרחצה עד לתאריך 14 ביוני באישור משרד הפנים ובהנחייתו"
לא נעים לראות חוף סגור (צילום: רותם כבסה)
לא נעים לראות חוף סגור (צילום: רותם כבסה)

 

ב-9 במאי נפתחה עונת הרחצה ב~143 חופים בכל רחבי הארץ, בניהם גם בנהריה _ חוף סוקולוב וחוף גלי גליל. רק שחוף גלי גליל לא באמת נפתח לקהל הרחב. הכניסה הראשית לחוף נעולה במנעולים וניתן להיכנס אך ורק דרך כניסה צדדית ליד חניית האופניים שפתוחה באין מפריע. המוני אנשים נכנסים לחוף דרך השער הקטן, מרימים עגלות וצידניות מעליו.

החוף למעשה פתוח, רק אין בו את כל השירותים העירוניים ואין שירותי הצלה. ביום שבת האחרון אלפי מתרחצים גדשו את החוף. הקפיטריה והקיוסק פעלו כרגיל, אך לא ניתנו שירותי הצלה ורק שלט קטן בכניסה הצדדית הורה שהרחצה אסורה. העירייה לא פתחה את השירותים והמלתחות, אין בריכת שחייה, וכל המתרחצים עומדים בתור לברז מים קטן כדי לרחוץ את הרגליים.

חוף גלי גליל הוא מהפופולאריים באזור בשל שובר הגלים הייחודי בו והחוויה הכיפית לבילוי בעיקר עם ילדים קטנים. מתרחצים במקום הביעו זעם גדול איך דווקא את החוף הזה לא הכשירו לרחצה וכי הם רואים בכך זלזול בתושבים ובאורחים.

לא נעים לראות חוף סגור (צילום: רותם כבסה)
לא נעים לראות חוף סגור
(צילום: רותם כבסה)

יצוין כי עיריית נהריה קיבלה מענק מיוחד ממשרד הפנים לבנייה מחדש של סוכות מציל חדשות ומודרניות. הסוכה החדשה קיימת אך נעולה ותריסיה מוגפים. חוף סוקולוב, שכן פועל כמו שצריך, אינו יכול לאלכס כמות גדולה של מתרחצים על החוף., ואין בו נגישות גדולה לחנייה, שחייה ולשהות עם ילדים ותינוקות.  יום שבת היה דוגמה כיצד התושבים מצביעים ברגליים ומגיעים לחוף למרות הכל.

עיריית נהריה התפלאה לשמוע שיש אנשים בחוף, למרות שהם אמרו שהחוף סגור. בעירייה אומרים כי בכל ערוצי התקשורת פורסם שהחוף לא פתוח, וכי העירייה ביקשה ואף קיבלה ממשרד הפנים הארכה לפתיחת החוף רק ב-14 ביוני.  עוד  טענו בעירייה כי משרד הפנים אישר זאת. בהודעה לעיתונות שיצא ממשרד הפנים, נכתב במפורש כי חוף גלי גליל נפתח לרחצה ב-9 במאי.

מעיריית נהריה נמסר: "חוף גלי גליל סגור לרחצה עד לתאריך 14 ביוני באישור משרד הפנים ובהנחייתו. לעומת זאת, חוף סוקולוב הסמוך פתוח ואנו מזמינים את כל המתרחצים לשם. הודעה על כך פורסמה בעיתון ובאמצעי התקשורת של העירייה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות