fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: הושלם פרויקט הפאר בית וידנפלד

חברת סלע בינוי השלימה את בניית מגורי היוקרה ברחוב פינסקר 7 והחלה במסירת הדירות לדיירים
עלה על כל הציפיות. פרויקט בית וידנפלד (צילום: סלע בינוי)
עלה על כל הציפיות. פרויקט בית וידנפלד (צילום: סלע בינוי)

הפרויקט המדובר בית וידנפלד בנהריה הגיע לקו הסיום. השבוע הודיעה חברת סלע בינוי כי הפרויקט הסתיים בהצלחה ואכלוסו מבוצע בימים אלו. הפרויקט הייחודי ברחוב פינסקר 7, שנחשב לפרויקט הדגל של החברה, נבנה על שטח ביתו ההיסטורי של ד"ר וידנפלד _ הרופא הראשון של העיר ומתנשא לגובה של 10 קומות.

גורמים בחברה מספרים כי הפרויקט הצליח להתעלות על ציפיותיהם, שהיו גבוהות במיוחד, וכי הוא מציג סטנדרט בנייה ועיצוב שהתקיימו עד כה רק בפרויקטים ייחודיים באזור המרכז.

מהחברה נמסר כי נותרו דירות ספורות למכירה, בהן דירת חמישה חדרים ודירות מיני פנטהאוזים מפוארים במפרט אקסקלוסיבי.

עלה על כל הציפיות. פרויקט בית וידנפלד (צילום: סלע בינוי)
עלה על כל הציפיות. פרויקט בית וידנפלד
(צילום: סלע בינוי)

הפרויקט מתאפיין במפרט עשיר ומפנק, שטחי שירות וגינות ציבוריות גדולות מהסטנדרט. חזיתות הבניין משלבות אלמנטים רבים המעניקים לו חזות חדשנית ומרהיבה. כמו כן, בבית וידנפלד קיים לובי חלל מפואר, חניון תת קרקעי, מרפסות ענק ושלוש מעליות.

סמנכ"ל השיווק בסלע בינוי, דותן סלע, אומר כי הצלחת הפרויקט מעידה על אופיים של הלקוחות באזור. "הפרויקט הזה הוא יוצא דופן בנוף של שוק הדיור בצפון. הפרויקט משלב חידושים, עיצוב פורץ דרך ומפרט טכנולוגי שמפנק את הלקוח. מערכת הבית החכם שהתקנו בכל דירה כסטנדרט, המיקום המרכזי ותשומת הלב לפרטים הקטנים ביותר הופכים אותו לייחודי. הלקוחות שבחרו את בית וידנפלד ידעו בדיוק מה הם רוצים ואנחנו נרגשים לגלות להם כי הפרויקט עלה על כל הציפיות".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות