fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: סייעת נוספת נעצרה בחשד להתעללות בגן הילדים

מעצר סייעת נוספת הערב (שלישי) בחשד להתעללות באותו גן ילדים בנהריה.

בהמשך לחקירה נחושה של משטרת ישראל כנגד עבירות אלימות המסכנות קטינים חסרי ישע בגן ילדים בנהריה, במסגרתה עצרה המשטרה אתמול גננת וסייעת, הרי שבהתאם להתפתחות החקירה עצרה המשטרה הערב סייעת נוספת.

ראשיתה של הפרשה עם קבלת תלונה לפני מספר ימים מהורים של ילדי הגן, מאז חקרו שוטרי התחנה ואספו ממצאים שונים, המעלים חשד נכון להערב כנגד מנהלת הגן ושתי סייעות.

בהמשך הערב ובהתאם לצרכי החקירה יוחלט בתחנת המשטרה אם להביא את החשודה לדיון מחר בבוקר לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרה.

חקירת המשטרה תמשיך ותתנהל במקצועיות הנדרשת ובאופן נרחב לאיסוף מכלול הראיות והממצאים וככל שיידרש ייעצרו מעורבים נוספים, וכל זאת לצד רגישות יתרה למצבם הנפשי של הילדים, במטרה לאפשר פתיחות וכנות שתאפשר הגעה לחקר האמת בזמן הקצר ביותר*

בית משפט השלום קריות האריך היום את מעצרה של הסייעת החשודה בהתעללות בילדים בגן בנהריה ביומיים. בעלת הגן המשמשת גם כגננת שוחררה למעצר בית מחוץ לנהריה.

לאחר בחינת מכלול הראיות, הוחלט במשטרה שלא לערער על ההחלטה בעניינה של הגננת. בתום חקירתה היום (שלישי) בתחנת המשטרה תועבר למעצר בית כשהחקירה נגדה תימשך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות