fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: המצלמות תיעדו את המטפלת מתעללת בתינוק

הוארך מעצרה של המטפלת מנהריה בחשד כי התעללה בתינוק בן 11
תינוק קטן
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

עדכון:  הארכת מעצר נוספת למטפלת מנהריה שנצרה בתחילת השבוע בחשד כי התעללה בתינוק בן 11. הורי התינוק חושדים כי המטפלת נהגה לתקוף את התינוק ואף גרמה לו חבלה של ממש. לאחר שהתעורר חשדם של ההורים, התקינו מצלמות בביתם אשר תיעדו, כך לפי דוחות הצפייה המצויים בתיק החקירה, מעשה אלימות שנקטה החשודה כלפי התינוק.

החשודה נעצרה לראשונה ביום 27.4.14 והובאה להארכת מעצר בפני השופט מוחמד עלי. "עיינתי בפעולות החקירה שבוצעו מאז מעצרה של החשודה ועד היום וניתן לומר כי פעולות החקירה שבוצעו מחזקות את החשד שהיה קיים כלפי החשודה. מובהר, כי החשד מתבסס בעיקרו על תיעוד מעשה החשודה כפי שנצפה מהמצלמות שהותקנו על ידי ההורים. התיק הובא לעיון הפרקליטות אשר ביקשה מהמשטרה להוסיף ולבצע פעולות חקירה נוספות ואלה פורטו במסמך שסומן על ידי מע/2.

אמנם המדובר בחשודה שאין לה הרשעות קודמות, אולם אין להקל ראש בחשד המיוחס לחשודה ומהסיכון העולה ממנה. כמו כן קיימת עילת מעצר של שיבוש מהלכי החקירה נוכח חלק מפעולות החקירה שפורטו במסמך שסומן על ידי. שקלתי אפשרות שחרור החשודה לחלופת מעצר, אולם איני סבור כי ניתן לעשות כן בשלב זה. מעצרה הוארך עד יום שישי הקרוב בשעה 12:00.

מכחישה כל קשר

מטפלת מנהריה בשנות ה-40 לחייה נעצרה על ידי תחנת נהריה היום (ראשון) בחשד להתעללות בתינוק בן 11 חודשים. ביום שישי האחרון הגישו הורים מאזור נהריה תלונה במשטרה בחשד להתעללות מצד המטפלת בילדיהם. המטפלת הועסקה על ידי בני הזוג כדי לשמור על תינוק בן עשרה חודשים ובאחותו בת החמש. הבוקר  נעצרה ונלקחה לחקירה בשעה שש בבוקר, בחשד כי במהלך החודשים האחרונים נהגה  להתעלל בתינוק וכן נהגה לתקוף אותו ואף גרמה לו חבלה של ממש. החשודה הובאה בשעות בצהריים להארכת ממעצר בבית המשפט השלום בקריות' מעצרה הוארך בחמישה ימים. בית המשפט הטיל איסור פרסום על שמה. מפרטי המקרה עולה כי החשד הוא כי התינוק נחבל ואף נלקח לטיפול רפואי ולאחריו שוחרר לביתו. 

תינוק קטן
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

החשודה, אם לשני ילדים מכחישה כל קשר לחשדות המופנים אליה. השופט מוחמד עלי קבע בהחלטתו: "למרות שהחשודה נטולת עבר פלילי כלל, פעולות החקירה הן כאלה שמצדיקות השארות החשודה במעצר. מדובר בפעולות מורכבות, חלקן תלויות בגורמי חוץ שלא תמיד למשטרה יש שליטה עליהן".

עו"ד שלומי כהן מהסנגוריה הציבורית, בא כוחה של החשודה טען בבית המשפט כי מדובר בחשודה שהכחישה כל קשר לחשדות כנגדה. מדובר במי שמשמשת כמטפלת שנים רבות לפני משפחה זו ומשפחות אחרות, מעולם לא היו נגדה תלונות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות