fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: האם מפלגתו של נפתלי בנט תצליח לכבוש את מועצת העיר?

מה גרם לעשרה שרים, סגנים וחברי כנסת להגיע לנהריה תוך חודשיים? ראש הרשימה קובי ויצמן: "כאשר יש גב חזק כל כך מהממשלה, ומבטיחים לנו תמיכה וסיוע, זה מעניק כוחות"
נבחרת הבית היהודי למועצת העיר נהריה
נבחרת הבית היהודי למועצת העיר נהריה (צילום: יח"צ)

סיעת הבית היהודי בנהריה בראשות קובי ויצמן חתמה על הסכם עודפים עם סיעת אמת שבראשה עומד חבר המועצה אשר שמואלי.   בשבועות האחרונים נודע כי הבית היהודי היה מחוזר עד מאד על ידי כל המפלגות לחבירה בהסכם עודפים.  במטה הבית היהודי מסבירים כי כוחות רעננים מהעיר חוברים בחודשים האחרונים למפלגת הבית היהודי ורואים בה אלטרנטיבה ראויה לייצוגם במועצת העיר.

"מפלגת הבית היהודי בראשות קובי ויצמן מעמידה נבחרת מגוונת ורעננה למועצת העיר בתקווה להוביל לשינוי משמעותי ולקדם תכנים כלל ציבוריים בעיר. במהלך שלושת החודשים האחרונים מרגע השקת הקמפיין החלו לנהור עשרה מתוך 12 השרים, סגני השרים וחברי הכנסת של סיעת האם בממשלה, כחלק ממפגן תמיכה שגם לא נצפה בערים הגדולות בארץ. והכל במטרה אחת- לשלב ידיים במאמץ המפלגתי לחולל הפעם שינוי אמיתי בהיבטי החינוך, הדיור, הערכים, הרווחה והתרבות בעיר", הסבירו במטה.

נבחרת הבית היהודי  למועצת העיר נהריה
נבחרת הבית היהודי למועצת העיר נהריה (צילום: יח"צ)

מפלגת הבית היהודי התגייסה כולה לסייע לאחד מהפעילים המרכזיים שלה בארץ בכלל ובצפון בפרט, קובי ויצמן, מיד עם תחילת הקמפיין הגיע סגן שר הדתות- חה"כ הרב אלי בן דהן, לקבוע מזוזה ולפתוח את מטה הבחירות, את חוג הבית הראשון כיבד בנוכחותו ח"כ מוטי יוגב, כשלאחריו הגיעה לברך ראש השדולה לתחום הבריאות בפריפריה, ח"כ שולי מועלם. בנוסף התקיים בעיר כנס "משהו חדש מתחיל בחינוך בנהריה"

ויצמן מסביר: "כאשר יש גב חזק כל כך מהממשלה, ומבטיחים לנו תמיכה וסיוע- זה מעניק כוחות, כאשר יש אחדות המחנה בנהריה- זה מאפשר להשקיע את האנרגיות כלפי חוץ, כשהתקבצה חבורה שכל כולה נטו- לעשות ולשרת את הציבור, זה מחזק מאוד, יש רוגע, שמחה וחיוך, כשמצטרפים אלינו- עולים חדשים, חילונים, חרדיים, מבוגרים וצעירים, דתיים וחילוניים. אתה מבין שאנשים לא מתייגים אותך לפי הכיפה שאתה חובש אלא לפי מה שאתה רוצה לעשות ושהחלומות והחזון שלך מתחבר להם עם המציאות. אנו שמחים ונרגשים, כי זו אחריות כבדה, ואנחנו מאמינים שנוכל להיות שליחים נאמנים. מבחינתנו – יש מקום לכולם בבית היהודי, למרות התקציב הנמוך שעומד לרשותנו מהמפלגה, אנו עושים את המירב והמיטב כדי להרחיב את המעגלים, ואנו מודים לתושבים על האמון"

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות