fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: דיירים ברחוב סילבר פונו בשל דליפת גז

עדכון: מכיבוי אש מחוז צפון נמסר: "צוותי כיבוי אש לא איתרו ממצאים חריגים ולא ריח חריג, צוות כיבוי אחד נותר במקום, למקום הוזמן טכנאי של חברת הגז לדבריו אין דליפה, לאחר טענות מצד התושבים הוחלט לנתק את בלוני הגז ע״י טכנאי הגז ולהחליפם בחדשים ככל הנראה מחר. יצויין שניתנה הנחייה לתושבים לצאת מהבתים עד לבירור סופי אם אכן ישנה דליפה במקום".

דיירי בניין ברחוב אבא הילל סילבר 12 בנהריה פונו מביתם בשל דליפת גז. לוחמי האש ממרחב גליל מערבי נמצאים במקום כעת ובודקים את מקור הדליפה. לדברי הדיירים, לאחר דליפה שאירעה בבניין לפני חודשיים, סגרה חברת הגז האחראית על בלוני הגז בבניין את המצבור הראשי והעמידה 2 בלוני גז גדולים בחנייה המקורה של הבניין.  לדיירים נאמר כי מדובר בפתרון זמני, אך למרות שהבטיחו להם בחברה כי יגיעו לאסוף את הבלונים ולשנות את מיקומם, לא נעשה דבר עד כה.

אחת הדיירות בבניין: "מדובר בבניין בן ארבע קומות על עמודים. במקרה של פיצוץ, כל הבניין יינזק. לא מספיק מה שקרה בירושלים ובעכו לפני שבוע בעקבות פיצוץ הגז?. אנחנו לא רוצים אסון כזה גם אצלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות