fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: אלפים נכחו בהופעה של משה פרץ בטיילת

הופעה משה פרץ (צילום: אופיר חדש)
הופעה משה פרץ (צילום: אופיר חדש)
הופעה משה פרץ  (צילום: אופיר חדש)
הופעה משה פרץ (צילום: אופיר חדש)

הזמר משה פרץ פתח אמש (ראשון) את אירועי הקיץ של נהריה.  אלפים מתושבי העיר ותושבי חוץ הגיעו להופעה ומילאו את רחבת המזח עד אפס מקום. במהלך החודש צפויים להופיע: שלומי שבת, מוש בן ארי, שירת חדד, אייל גולן, עברי לידר, עידן חביב ועוד.

ריבוי המשתתפים שהגיעו לחגוג בהופעתו של פרץ, אילצו את המשטרה לתחום ולסגור את האירוע לכניסה נוספת של חוגגים ועל כן הוחלט בעירייה כי הופעתו של אייל גולן שתתקיים ביום שלישי הבא תועבר לאיצטדיון העירוני.

בנוסף השנה במסגרת אירועי "לילה לבן" יתקיים בסוף חודש אוגוסט יום שלם, בו העיר תתעורר ותחגוג את סוף הקיץ עם הופעות לכל הגילאים ובשעה 23:00 יסגור את האירועים הזמר שלום חנוך.

סבג: "אני שמח לראות כל שנה מחדש את המוני האנשים שבאים להופעות בטיילת. תכנים אלו, לצד נהריה וילאג' שאנו מקיימים כל שנה, מאפשרים ונותנים לתושבי העיר תוכנית פעילות עשירה, ומביאים את המרכז אלינו לנהריה. אני מזמין את כל תושבי האיזור ובראש ובראשונה את תושבי נהריה לחגוג איתנו את הקיץ"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות