fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתכון מנצח: המטבחים המושלמים של חברת פורמג'ו

המטבח המודרני הפך למקום הכי דומיננטי בבית. חברת מטבחי פורמג'ו גם מספקת מטבחים חדשניים, גם נעזרת בניסיון העשיר של המשפחה ובעיקר דואגת להגשים לכם את החלומות בדרך למטבח המושלם
"מטבח זה משפחה". ראול, טלי ועופר פורמגו' (צילום: עמוס בר זאב)
"מטבח זה משפחה". ראול, טלי ועופר פורמגו' (צילום: עמוס בר זאב)

 

 

המטבח מאז ומתמיד היה מרכז החיים של הבית. היום הוא מוביל דעת קהל ואג'נדה חברתית המאפיינת את הדיירים ויוצר את האווירה המשפחתית. הצצה לחלוצים בתחום: חברת מטבחי פורמג'ו  שבנו ראול וטלי פורמג'ו בעשר אצבעותיהם. הם יודעים איך  לתכנת מסך פלזמה בתוך אי וקלפות שנפתחות בשלט רחוק.  לזה קוראים הום מייד

 

 

מטבחים מעוצבים עוצרים נשימה. החדר הכי פרקטי בבית שפעם היה נינוח הפך עם השנים להשקעה המירבית בכל דירה. בין  אם אתם מתגוררים בדירת קבלן סטנדרטית או בניתם את בית חלומותיכם,המטבח הביתי  הוא  החלל החשוב ביותר למשפחה. חברת מטבחי פורמג'ו  מייצרים מטבחים  פונקציונליים, חדשניים וטכנולוגיים, כך  פתרונות האחסון הפכו לייחודים. טרנד מטבחי היוקרה מושפעים ממגוון סגנונות:פרובנס, כפרי, מודרני או הייטקי.

 

המטבח  המעוצב והאסתטי כיום מעלה את ערך הבית במאות אלפי שקלים.  זו השקעה לטווח ארוך  באורח החיים  הישראלי המודרני. היתרון במטבח שנבנה בנגרייה הוא בהתאמת המידות ללקוח  ולצרכיוהמיוחדים.

 

בחברת מטבחי פורמג'ו רושמים הישגים גדולים ומפתחים שאיפות גדולות לעתיד. עופר פורמג'ו: "האוכל שאנחנו אוכלים  נהיה מרגש, וכמו שאנחנומסתפקים רק חביתה, שניצל וצ'יפס, אלא במנות גורמה כך גם המטבח השתדרג. תוכניות השף למיניהן עשו לנו רק טוב, וקדמו להמונים את חשיבותובחלל הביתי. הם למעשה חשפו בפני הקהל בבית שמטבח איכותי לא קיים רק בטלוויזיה או במסעדות, וכל אחד יכול לקבל ביטוי במטבח יוקרתי המותאם לצורכי הלקוחות. לכן אנשים משקיעים עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים על מטבחים ייחודיים כי הם מבינים ויודעים שזה החלק העיקרי שבו מבלים בני המשפחה".

אנחנו הטובים ביותר

במטבחי פורמג'ו עוסקים בהגשמת חלומות. בשנים האחרונות, מעבר לפונקציונלית ולנינוחות, המטבח הוא הרהיט הכי יפה, מקור לגאווה לכל בני המשפחה, שהפכו לבשלנים וטעמם הקולינרי השתבח עם השנים. גם חברת פורמג'ו השתבחה עם השנים. בעשר אצבעות בנו בעלי החברה ראול וטלי פורמג'ו מותג בענף עיצוב המטבחים ששמו הולך לפניו. בשנים האחרונות הצטרף אליהם דור ההמשך ובנם הצעיר עופר שמוביל יחד עם הוריו את החברה לקדמה, חדשנות וביצוע מטבחים בטכנולוגיה מתקדמת המעניקה חווית בילוי והנאה.

היתרון של חברת פורמג'ו הוא בהיותם יצרנים ובעלי מפעל מתקדם לנגרות, כך שהמטבחים מתוכננים ומעוצבים ובאים לביצוע במפעל החברה בנהריה. צוות של  מעצבות יושב בקפידה ומנתח עם הלקוחות את אורח חייהם כדי להתאים להם מטבח ייחודי. לאחרונה תכננו במטבחי פורמג'ו מטבח למשפחה בקיבוץ ראש הנקרה, שבבית נערה בת 14 היא השף ומבשלת יותר מהוריה. כלומר אורח החיים המודרני משתלב מדויק יותר בעיצוב המטבחים העכשווי.

יחד עם המודרניזציה והקדמה הטכנולוגית, הכלל החשוב במטבחי פורמג'ו הוא השירות ללקוח. במטבחי פורמג'ו יצרו קהל יעד בעיקר של משפרי דיור.

אחד המטבחים של פורמג'ו  (צילום: עמוס בר זאב)
אחד המטבחים של פורמג'ו (צילום: עמוס בר זאב)

עופר: "כשנכנס לקוח אנחנו, בעלי הבית, מקבלים את פניו. זה לא סרט נע לייצור מטבחים ואנחנו לא שם, ולא נהיה כאלה. באסטרטגיה שלנו בחרנו להישאר סניף בוטיק בצפון ולא לחלוש על כל הארץ. מומחיות היא לחלוש על שטח עסקי ולהיות בו הטובים ביותר ואנו משרתי קהל גדול של אדריכלים, מעצבים וקבלנים. לא פעם מגיעים אלינו לקוחות שקיבלו מהקבלן שלהם הפניה לקניית מטבח בחברה אחרת והם מוותרים עליו , מקבלים זיכוי ובאים לתכנן מטבח בהתאם לצורכיהם ,ובכך הם נהנים גם משירות אישי ברמה גבוהה וגם מאיכות מוצר בלתי מתפשרת . הלקוחות הבינו שבסופו של דבר הם אלושיחיו עם המטבח בבית וחשוב שהבחירה ביצרן המטבח תהיה החלטה חופשית ונקיה מאינטרסים כלכליים".

טלי: "הדו שיח עם הקהל, זה סוד ההצלחה. ללמוד להקשיב להרגלים ולסגנון חיים.  אנשים מגיעים אלינועם חלומות ותפקידנו להגשים אותם. הפתיחות שקיימת היום עושה רק טוב, גברים הופכים יותר ויותר לבשלנים וצריכים לתכנן מטבח שיתאים גם להם, ואני יותר משמחה. אני עדיין מאמינה ש'מטבח זה לכל החיים', למרות שהיום אנשים לא נשארים בדירות יותר מ~10 שנים, אפילו הדור שלי שפחד משינויים, כבר נמצא עם הפנים קדימה והם חוזרים אלינו. שמרנו על אזור שוק צפוני כדי לתת את השירות הטוב ביותר, כי המשפחתיות זה המהות של העסק. הגאווה הגדולה שלנו שהצלחנו להעמיד דור המשך. שדיברתי עם התייר שרכש ממני מטבח לאיים הקריבים אמרתי לו: 'עכשיו תוכל להתגאות שיש לך מטבח מישראל'. הוא ענה לי: 'אני אתגאה כי יש לי מטבח של פורמג'ו".

אמן בחיתוכי עץ

טלי פורמג'ו: "מטבח זה משפחה. זה תמיד היה בשבילי ועבורי המקום המרכזי של הבית. בשנת 1973 ראול, בעלי, פתח נגריה קטנה בנהריה. מאז שהוא היה ילד העידה אמו כי אהב לחוש ולגעת בעץ. ראול הוא אמן בחיתוכי עץ, אין כמעט אנשים כמוהו שיודעים לעבוד בלהט עם חומרי גלם ולהופך אותם לרהיטים שנחשבים יצירת אמנות. אני נזכרת שהנגריה שלנו הייתה כל כך קטנה כך שלפעמים הרהיטים היו יוצאים החוצה. כיום אנחנו קוצרים את הפירות של ההצלחה. כשהקפדנו כל השנים, על דיוק, עמידה בזמנים ומקצועיות, המאפיינים את החברה שבנינו.

במהלך השנים, התרחבנו והקמנו מפעל באזור התעשייה הצפוני של נהריה שפועל עד היום. ראול רכש במיטב כספנו את כל מכונות הנגרות הכי מתקדמות. עד היום הוא מנהל את המפעל. הוא איש של עבודה. עופר בני הצטרף אלינו ועבורנו זו גאווה גדולה. עופר צעיר, נמרץ וממשיך את הדרך קדימה אל עתיד".

"מטבח זה משפחה". ראול, טלי ועופר פורמגו'  (צילום: עמוס בר זאב)
"מטבח זה משפחה". ראול, טלי ועופר פורמגו' (צילום: עמוס בר זאב)

בחלוף השנים הנגרייה הקטנה של ראול התרחבה. ההזמנות לא הפסיקו לזרום, וראול, כדי להתאמן, עיצב להוריו רהיטים מעץ. השם פורמג'ו עבר מפה לאוזן וחלש על עיצוב ותכנון מטבחים. בכל העת ראול ידע שהוא חייב להיות הטוב ביותר. עופר פורמג'ו והוריו מקפידים לנסוע מדי שנה לתערוכות המובילות בעולם בעיצוב מטבחי יוקרה. הם שואבים השראה ומיישמים תוך מספר ימים טכנולוגיות מתוחכמות ביותר במטבחים שלהם, בעידן התחרותיות זוכים במטבחי פורמג'ו לבידול ויתרון תחרותי גבוה. החברה שנשארה משפחתית, נהנית מקבלת החלטות בצורה מהירה וזה בא לידי ביטוי בעיצוב המטבחים ותכנונם.

עופר: "כשהצטרפתי לניהול החברה היה לי ברור שפורמג'ו זה מותג שאני מרים הכי גבוה שיש. הקמתי צוות, בחרתי פריים לוקיישן לחדר תצוגה. מה שרואים באיטליה – רואים גם כאן , בנהריה ! ויחד עם הניסיון חיים של הוריי זה מותג מנצח.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות