fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרוץ נהריה השלישי מתחדש ומכין לרצים חוויה ספורטיבית בלתי נשכחת

מרוץ נהריה (צילום: יעקב מדר)

בעוד פחות משבועיים, יום שישי 21.10, יעלו על קו הזינוק מאות רצים מכל רחבי הארץ להפנינג ריצה חגיגי לכל המשפחה. והפעם המרוץ יציג חידושים מרעננים כמו הנחייה של אמנית החיים הבריאים, מיכל צפיר, מקצה חדש לתלמידים ולרצים מתחילים – 3 ק"מ, אלבום תמונות אישי לכל משתתף ופרסים יקרי ערך.

את הארוע השנה תנחה מיכל צפיר, שחקנית, זמרת ומאמנת לאורח חיים בריא. צפיר מהווה מודל והשראה עבור רבים בשינוי המשמעותי שהחל בשנות הארבעים לחייה שבעיקרו אימצה לעצמה אורח חיים בריא שכלל ריצות ושינוי הרגלי תזונה ובזכותו השילה 30 קילו מיותרים מגופה.

היום צפיר מובילה עסק בשם "כל אחד יכול", במסגרתו היא מניעה אנשים לחיות חיים בריאים דרך מגוון פלטפורמות: הרצאות, בלוגים, דף פייסבוק פעיל, אתר אינטרנט ותוכנית הרדיו "חיים טוב יותר" ברדיו תל אביב 102FM.

בשבוע שעבר אירחה צפיר בתוכניתה את תומר כהן, יזם ומנהל מקצועי של מרוץ נהריה, מי שגם מנהל ומאמן קבוצות במועדון הריצה FREE הפועל בעיר מזה 4 שנים. בתוכנית שיתף כהן את המאזינים בפרטים על המרוץ, הסביר כיצד לבצע את הצעד הראשון וסיפר על התרומה של הריצה לאושר ולבריאות.

מרוץ נהריה (צילום: יעקב מדר)
מרוץ נהריה (צילום: יעקב מדר)

בנוסף למקצי הריצה הקיימים במרוץ (10 ק"מ, 5 ק"מ ו-700 מטר), השנה נוסף מקצה רביעי נוסף באורך 3 ק"מ שמתאים ומיועד לתלמידי העיר ולרצים מתחילים. המקצה החדש יכול לאפשר לרץ המתחיל להתכונן למרוץ כבר מעכשיו ולהיות מוכן לחוויה שבה לראשונה יוכל לחצות את קו הסיום תוך אימוני הכנה במהלך החודש הקרוב.

חווית הרצים הינה חלק בלתי נפרד ממטרת מארגני הארוע ולכן השנה יוכל כל משתתף במרוץ לקבל את תמונותיו מהארוע באמצעות מערכת Runner Scanner מתקדמת שתעלה אלבום תמונות באופן אוטומטי ישיר לדף הפייסבוק האישי של כל רץ.

כמו כן, עד כה מובטחים פרסים יקרי ערך לרצים שיגיעו במקומות הראשונים. לגבר והאישה שיגיעו במקום הראשון במקצה ה-10 קילומטרים ובמקצה ה-5 קילומטרים, יוענק שעון ריצה מתקדם של חברת POLAR. כמו כן יוענקו פרסים נוספים שיתפרסמו בקרוב גם בדף הפייסבוק הראשי של המרוץ.

ההרשמה המוקדמת והמוזלת תסתיים ביום שני ה-10.10.16. עדכונים שוטפים על הארוע עולים בדף הפייסבוק: מרוץ נהריה, פרטים הארוע והרשמה ישירה באתר המרוץ בכתובת www.NahariyaRun.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות