fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפקד חיל האוויר לשוחרים בבית ספר שחקים: "אתם העתיד שלנו"

מפקד חיל האוויר אלוף אמיר אשל נפגש השבוע עם שוחרים בבית הספר הרב תחומי למצוינות ולמנהיגות "שחקים" בנהריה. "אתם העתיד שלנו. אתם אלה שתישאו את החיל למשימותיו" אמר במהלך ביקורו
מפקד חיל האוויר עם החניכים
גאווה. מפקד חיל האוויר עם השוחרים (צילום:דורית ריטבו)

מפקד חיל האוויר אלוף אמיר אשל, ביקר בתחילת השבוע בבית הספר הרב תחומי למצוינות ולמנהיגות "שחקים" נהריה מקבוצת עמל, ונפגש עם שוחרי חיל האוויר הלומדים במסלול השוחרות של בית הספר.

בביקור השתתפו גם: ראש עיריית נהריה ג'קי סבג, מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום, מנכ"ל העירייה דני חמיאס, מנהל בית הספר אבי מנשס וחיים לק ממשרד החינוך. מטעם חיל האוויר הגיעו יחד עם האלוף אשל, מפקד המכללות הטכנולוגיות אל"מ דני פרנקל, ראש מח' חובה תכנון ומקורות אל"מ יואב בר סלע וראש מדור איתור כח אדם בחיל האוויר סא"ל עופר עטיה.

במהלך הביקור הוענקו תעודות הצטיינות ומלגות לשלוש שוחרות. השוחרים התרגשו מאוד מהמעמד, והבינו את הכבוד הגדול שנפל בחלקם, שהרי לא כל יום מגיע מפקד חיל האוויר לפגוש מקרוב את דור העתיד של חיל האוויר, השוחרים הם חוד החנית של בית הספר, נהריה והצפון בכלל.

מפקד חיל האוויר עם החניכים
שאיפות גדולות. מפקד חיל האוויר עם השוחרים (צילום:דורית ריטבו)

מפקד חיל האוויר אלוף אמיר אשל בירך את השוחרים על המסלול שבו בחרו, ואמר: "המסלול שאתם בחרתם הוא בעיני ממש לא מובן מאליו. לעמוד כאן במדים בגיל מאוד מוקדם, זה דבר המעיד עליכם כבני אדם, על השאיפות ועל הנכונות שלכם. אני הרבה יותר משמח לראות פה הרבה מאוד בנות. אתם העתיד שלנו. אתם אלה שתישאו את החיל למשימותיו".

מנהל ביה"ס הרב תחומי "שחקים" אבי מנשס אמר: "מתקבלים לכאן עשרות בודדות של תלמידים, לאחר מיונים מבין מאות מועמדים. יש פה מסלול טכנולוגי מדעי מהמתקדמים ביותר, בגיבוי מלא של חיל האוויר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות