fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפעל הפיס יעביר לעיריית נהריה שלושה מיליון שקלים על רקע המצב הכלכלי

מפעל הפיס הקדים העברת 700 מיליון שקלים לרשויות המקומיות בישראל; הקדמת ההקצאה לעיריית נהריה נועדה לסייע לראש העירייה ז'קי סבג להתמודד עם האתגרים באמצעות קידום תכניות עבודה למען רווחת התושבים
עיריית נהריה | צילום: אדריאן הרבשטיין
עיריית נהריה | צילום: אדריאן הרבשטיין
עיריית נהריה
עיריית נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

על רקע המצב הביטחוני והכלכלי החליט דירקטוריון מפעל הפיס להקדים העברת 3 מיליון שקלים לעיריית נהריה מתקציב של שנת 2016 . המצב הביטחוני השפיע רבות על הרשויות המקומיות בישראל, החליט דירקטוריון מפעל הפיס לאשר את הקדמת ההקצאות שמיועדות לשנת 2016 בסכום של כ- 700 מיליון שקלים לרשויות המקומיות בישראל.

בתוך כך, מפעל הפיס הקדים העברת מיליון שקלים לעיריית נהריה לטובת קידום תכניות העבודה לרווחת התושבים, כחלק בלתי נפרד מערכי הסולידריות והערבות ההדדית של מפעל הפיס.

יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין: "אנו ערים להשלכות הכלכליות והחברתיות בעקבות הלחימה בדרום והחלטנו להעניק לראשי הרשויות בארץ את היכולת להקדים ולממש מיזמים משמעותיים למען רווחת התושבים. הקדמת ההקצאות תאפשר לרשויות להוציא לפועל פרויקטים ומיזמים חשובים שהרשויות נאלצו לעצור בשל קשיים תזרימיים. כך למשל רשויות רבות יוכלו בזכות הקדמה זו להאיץ את הקמתם של מועדוני נוער וקשישים, בריכות שחייה, אולמות תרבות וספורט ועוד"

עוד הוסיף דיין כי: "באמצעות כספים אלו אנו מעניקים לרשויות אופק ואפשרות לתכנן פרויקטים עתידיים חדשים שיטיבו עם האוכלוסייה ועם אורח החיים של התושבים. נעשה כל שביכולתנו על מנת לסייע לרשויות, באמצעות ההקצאות על פי אמות המידה ,להתמודד עם הצרכים בנושאי חינוך, רכישת ציוד לבתי ספר ובניית מיזמים לכל שכבות הגיל ברשות המקומית".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות