fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעצב פנים, כן או לא

תבדקו מראש, אבל שווה בהחלט לקחת מעצב פנים, שילווה אתכם בשלבי הבנייה ועיצוב הבית
גיל רון (צילום: שמוליק צלמים)

מאת גיל רון

צריך, או לא צריך מעצב/ת פנים, שאלה שעולה תמיד כשמגיעים לסוף המסע בעקבות בית החלומות.

הדברים הגדולים נמצאים תמיד בפרטים הקטנים, לכן בחרתי להתייחס לנושא שלכאורה נראה קליל ולחלק מאיתנו לא תמיד הכרחי, אך הינו בעל משמעות גדולה, שיכולה להשפיע על איכות החיים שלנו בבית ולהפוך אותו למבנה ללא חללים מיותרים: האם לקחת מעצב/ת פנים לאחר רכישת הדירה (לא משנה אם מדובר בדירה חדשה, או יד שנייה) בכדי שיעזור להתאים אותה לצרכינו? בדקתי את הנושא עם מיטב מעצבי הפנים באזור וברצוני להעלות מספר נקודות שיוכלו לספק היבט שונה על הנושא.

גיל רון (צילום: שמוליק צלמים)
גיל רון (צילום: שמוליק צלמים)

השיקול המרכזי בנוגע ללקיחת מעצב פנים בקרב אנשים הנמצאים בתהליך שיפוץ או בנייה הוא החיסכון הכספי. שיקול נוסף הוא החשש שהבית יהיה מעוצב, אך לא פרקטי, וגם קיימת עובדת הכנסת אדם זר, שישפיע על איך תראה איכות החיים בבית שרכשנו.

היכרות. מעצב מקצועי ילמד להכיר אתכם מה הצרכים שלכם כמשפחה ויעזור לכם לעשות תיאום ציפיות, והכי חשוב – ילמד להגדיר יחד אתכם את מסגרות התקציב.

תכנון חללים. על סמך ההכרות עם הלקוחות והבנת הצרכים המשפחתיים, מתכננים את החללים בצורה פרקטית ולפי הצרכים שהוגדרו מראש. מעצב טוב יוכל למנף את החללים בדיוק לפי הצרכים שהגדרתם ובמסגרת התקציב.

מניעת טעויות יקרות. תכנון בטרם בנייה יכול לחסוך עלויות הן במניעת שגיאות יקרות במהלך הבנייה והן בהוצאות עתידיות, הנובעות מהמחיה בבית. מעצב פנים שמכיר את השוק, החידושים והטרנדים, יידע להנחות את הלקוח מפני סכנות בבחירת אפנות מתחלפות, שקשה לשנותן בעיצוב הבית.

חיסכון בהוצאות. ליווי לרכישות ימנע מכם להתפתות לקנות דברים שסוכני המכירות ינסו לדחוף לכם ולחסוך הרבה כסף על פריטים שלא תואמים את העיצוב.

הום סטיילינג. השלב הסופי והאחרון של תוכנית העיצוב – הלבשת קירות הבית, צבעים חיפויים מתאימים, גופי תאורה, שילוב ריהוט קיים וחדש, בחירת וילונות, שטיחים ופרטי טקסטיל. את כל זה המעצב ידאג לשלב בצורה הרמונית, המותאמת לטעמו ולסגנונו של הלקוח.

כשמדובר בשיפוץ או בעיצוב דירות, מעצב פנים איננו יקר, חוסך בעלויות, חוסך עגמת נפש מול  אנשי המקצוע השונים, והכי חשוב – ידאג שבית חלומותיכם יעבוד בצורה הרמונית וזורמת. חשוב מאוד לבדוק היטב מי המעצב ולראות עבודות שעשה, ולא לפחד לקחת מעצבים צעירים הרוצים לפרוץ לשוק, כי הם ישקיעו בכם את מלוא תשומת הלב ולא ייקחו אתכם כמובן מאליו.

באדיבות גיל רון, משווק נדל"ן בכיר המתמחה בשיווק דירות יוקרה, פנטהאוזים, קוטג'ים, ניהול ושיווק פרויקטים חדשים

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות