fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי יציל את החתולים?

אילוסטרציה: פנתרמדיה

"תצילו את החתולים ברחוב השקד בנהריה", כך מתחננת במשך מספר שנים תושבת הרחוב אביבה אדור, שדורשת מהעירייה לעקר ולסרס את החתולים ברחובה. לדברי אדור, מדובר בעשרות חתולים שעוד מתרבים בקצב מסחרר. הם אינם אוכלים כמו שצריך, מוזנחים עד מאוד, חולים ורעבים. היא מאכילה אותם, כדי שלא יחטטו בפחי זבל.

אילוסטרציה: פנתרמדיה

אדור פנתה מספר פעמים לווטרינר העירוני ולטענתה נאמר לה כי אין תקציב לסרס את החתולים. אדור: "אין כל התייחסות לסביבה. החתולים בתקופת ייחום, החתולות בהריון ועומדות להמליט וזה זוועה. בלילות יש יללות נוראיות. איזו מין עיר זו שהנושא הזה לא אכפת לה? התפקיד של הווטרינר הוא לדרוש לתקציב. כמובן שאסור להרעיל חתולים, אז למה לא לסרס ולעקר. אי אפשר לשתוק יותר".

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "העירייה עושה מאמצים להסדרת התקציב הנדרש לצורך טיפול בבעיה ותחל בעיקורים בקרוב. ראוי לציין שהמטרד נוצר כתוצאה מהאכלת חתולים על ידי התושבים ועל פי פסיקת בג"ץ, אסור לעירייה לפנות חתולים אלא לעקרם בלבד ולהחזירם למקומם"

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות