fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי ייתן לפוקסי בית?

אוהבת אנשים וילדים. פוקסי (צילום: נהריה אוהבת חיות)
אוהבת אנשים וילדים. פוקסי (צילום: נהריה אוהבת חיות)
אוהבת אנשים וילדים. פוקסי (צילום: נהריה אוהבת חיות)
אוהבת אנשים וילדים. פוקסי (צילום: נהריה אוהבת חיות)

הכלבה פוקסי, בת כשנתיים, נמצאה לפני כשבעה חודשים פצועה קשה באזור משגב. המשפחה, שמצאה אותה, לקחה אותה אליה ושימשה לה משפחת אומנה זמנית. תחת חסות עמותת נהריה אוהבת חיות טופלה והחלימה לחלוטין.

ככל הנראה פוקסי הייתה כלבת בר. אין מידע על הרקע שקדם למציאתה, אבל ההשערה שבחייה הקצרים עד למציאתה הסתובבה ושרדה ללא שום קשר עם אנשים. פוקסי עברה חודשי הסתגלות לא קלים. היא הייתה מבוהלת, דומיננטית ופראית.

עמותת נהריה אוהבת חיות נרתמה להצלתה של פוקסי והשקיעה בה עבודה עצומה. היא עברה אילוף ובסופו של דבר התגלתה כידידותית ואוהבת אנשים וילדים. פוקסי זקוקה להמון אהבה ותשומת לב. היא ממושמעת, מגיבה לפקודות, מאוד-מאוד חכמה ושמחה.

פוקסי תתאים לבית שבעליו מנוסים בגידול כלבים, עם חצר גדולה מגודרת הרמטית ומרחבים לרוץ בהם. פוקסי מעט דומיננטית לכלבים ולכן זקוקה לאסרטיביות והכוונה נכונה בהתנהלות מול כלבים אחרים.

אי שם מסתתר לו ה-בית של פוקסי. בעמותת נהריה אוהבת חיות מחפשים בית עבור פוקסי ומבקשים את עזרתכם. זה צריך להיות בית יציב ואחראי שעבורו פוקסי תהיה האחת והיחידה לעוד 15 שנים לפחות. פוקסי מחוסנת, מעוקרת ומטופלת באופן שוטף אצל וטרינר.

לפרטים נוספים, עמותת נהריה אוהבת חיות: איריס, טל': 050-9927969, זיוה, טל': 052-5955062.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות