fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מילר ואסנטי חתמו בנהריה

המאמן הטרי רועי חגאי כבר התחיל לעבוד: ערן אסנטי סיכם. נייט מילר ימשיך עונה נוספת. אחרי בן חמו, גם עאדל מטא שוחרר. תומר גינת, זומן לסגל נבחרת העתודה של ישראל
הכריע את המשחק. מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אוהדי הקבוצה בראשות דורון ביטון, יזמו מפגש עם המאמן הטרי של הקבוצה רועי חגאי. מטרת המפגש היתה לשמוע מהן תוכניותיו של המאמן לעונה הקרובה, בעקבות ההודעה המפתיעה על שחרורו של קפטן הקבוצה ומי שנחשב לאחד מסמליה הבולטים, אורן בן חמו.

מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

במפגש נכח גם היו"ר ניסים אלפסי. חגאי הסביר לאוהדים את החלטתו בעניין שחרורו של בן חמו ואמר: "לדעתי, זה לא יהיה מכובד להחזיק שחקן בית ותיק ומוערך, כשחקן קצה ספסל. הבהרתי את הדברים לאורן והוא ענה שלא מתאים לו. בנוסף, היתה גם כוונה להפחית משכרו ביותר ממחצית משכרו בעונה החולפת. אורן מפרנס משפחה וכל השינויים האלה, גרמו לו לעזוב". חגאי גילה עוד כי בכוונתו לשחרר גם את עאדל מטא. לגבי ערן סעודאי, הבהיר חגאי כי ברצונו לראות אותו ממשיך בקבוצה.

ביטון: "כתושבי העיר, היינו רוצים לראות יותר שחקני בית כדי שיהיה לנו עם מי להזדהות. טוענים שהנוער לא מספיק טוב, אבל אם לא יתנו לו צ'אנס, איזה סיכוי יהיה לו להשתפר ולהתקדם?". בהמשך דבריו, ביקש ביטון לבחון את האפשרות להוזיל את מחירי הכרטיסים, בעיקר עבור ילדים ובני נוער, כדי לעודד אותם להגיע למשחקים וכך לבנות דור חדש של אוהדים. היו"ר ניסים אלפסי, הבטיח לבדוק את הדברים ובמקביל נעתר לבקשתם לסייע להם לקראת העונה הקרובה בגיוס תקציב עבור רכישת אביזרי עידוד, וכן חולצות וצעיפים.

המאמן חגאי: "טוב שיש אוהדים אכפתיים שדואגים ותומכים בקבוצה. אין לי כלום נגד נהריינים ומי שיהיה מספיק טוב ישחק וגם יהיה בסגל. אני רוצה לבנות קבוצה צעירה ולוחמת, ושתהיה גם מספיק טובה מבחינה מקצועית בשביל להתמודד על העלייה לליגת העל".

נייט מילר, סיכם לעונה נוספת. ערן אסנטי (25, 1.90 מ'), ששיחק בעונה האחרונה במכבי הוד השרון, קבוצתו של חגאי, חתם השבוע בנהריה. שמות נוספים שמוזכרים כמועמדים הם של גיא דותן, עידו סטולרו ואופיר הובר, שלושתם מהוד השרון, עוז בלייזר מהפועל עפולה, רכז האלופה מכבי חיפה ליאור שגב ורכז הפועל ת"א גל איתן.

רביב פיטשון שהגיע לנהריה באמצע העונה אופציה ריאלית להמשיך עונה נוספת, אך הדבר תלוי בשחקן שיאייש את עמדת הסנטר. הזר הניגרי דינמה אודיאקוסה מהוד השרון ממשיך להיות המועמד המוביל של חגאי לעמדה זו אך גם בנוגע אליו אין התקדמות מאחר וסוכנו מנסה לסדר לו קבוצה באירופה.

תומר גינת, שחקן קבוצת הנוער של עירוני נהריה, זומן לסגל נבחרת העתודה של ישראל, שתצא בחודש הבא לאליפות אירופה שתיערך באסטוניה. היו"ר אלפסי: "הכללתו של תומר בסגל נבחרת העתודה של ישראל לאליפות אירופה היא תעודת כבוד למועדון שלנו והוכחה להשקעה שלנו ולפוטנציאל הגדול שקיים אצלנו במחלקת הנוער. אני מאחל לנבחרת ולתומר הצלחה, ומשוכנע שגינת יהיה מהשחקנים המובילים בקבוצה הבוגרת של נהריה בשנים הבאות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות