fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיוחד לקוראי "חדשות נהריה": גיליון חגיגי לרגל העלייה של עירוני נהריה לליגת העל

המאמן רועי חגאי מדבר על העונה שהיתה ועל התוכניות לעתיד. הקפטן ליאור שגב מגלה את הסודות הכי שמורים מחדר ההלבשה, הפרשנויות, המספרים, האוהדים, החגיגות והתקוות
חדשות נהריה 21/5/13
חדשות נהריה 21/5/13

לעיתון "חדשות נהריה" היוצא לאור מחר יצורף גיליון חגיגי ומיוחד לרגל עלייתה של הפועל עירוני נהריה לליגת העל בכדורסל. הגיליון כולל ראיון עם המאמן רועי חגאי, שנזכר איך בתחילת העונה, קהל האוהדים יצא נגדו, כשהחליט לשחרר שחקנים מקומיים ולהביא איתו שחקנים מקבוצתו הקודמת, מכבי הוד השרון.

חדשות נהריה 21/5/13

חגאי ל"חדשות נהריה": "הלכתי עם הדרך שלי מהתחלה ועד הסוף. אני שמח שההנהלה העניקה לי גיבוי, עמדה מאחוריי בכל מהלך ותמכה בי בכל החלטה. במפגש הראשון שלי עם האוהדים, הסברתי להם שהשחקנים שאני מביא איתי, הם ווינרים בנשמה ושמהר מאוד הם יאהבו אותם בדיוק כמו שהם אהבו את שחקני הבית. הסוף ידוע".

הקפטן ליאור שגב מגלה בטור אישי את הסודות הכי שמורים מחדר ההלבשה ומחלק מחמאות למאמן חגאי. "מדובר במאמן עם 'שריטה' עמוקה, אבל זה מה שעושה אותו למיוחד כל כך. יצא לכם פעם לראות אותו במהלך משחק? הבן אדם לא רגוע לשנייה אחת, חי את המשחק וכל הזמן נמצא בתנועה. לפעמים נדמה שהוא שורף אנרגיות יותר מאשר השחקנים שנמצאים על הפרקט".

עוד בגיליון: דבר ראש העירייה ז'קי סבג, סיכום העונה שהיתה, נתונים במספרים, הפרשנויות, התוכניות וכמובן חגיגות העלייה הגדולות. אל תחמיצו.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות