fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית חולים נהריה: מחלקת השיקום עברה למשכנה החדש

הנהלת בית החולים נהריה קיימה סיור במבנה החדש אליו עברה מחלקת השיקום
סיור במחלקת שיקום (צילום: רוני אלברט)

מנהל המחלקה ד"ר צור עצמון סיפר במהלך הביקור, כי המעבר התקבל בברכה על ידי הצוות המטפל ובהתרגשות על ידי חלק לא קטן מהמטופלים. במחלקה 40 מיטות אישפוז עבור מטופלים בכל הגילאים.

במרכזו של המבנה החדש נמצא חדר האוכל שגגו השקוף עוצב בצורת משולש. במבנה המחלקה ממוקמת גם היחידה לריפוי בעיסוק בהנהלת דורית איטח, שחלק מהמטופלים בה נמנים על מטופלי מחלקת השיקום. איטח הציגה בפני חברי ההנהלה את מערכת SEE ME, מערכת וירטואלית המטמיעה את תנועת המטופל בסביבה מדומה. המערכת כוללת צג ומצלמה המזהה את התנועה של המטופל בכל פעילות ללא צורך באיפוס ובהתחלת התרגול מחדש. מדובר במערכת שפותחה לצורך טיפול שיקומי, כאשר למטופל היושב מול המוניטור מותאמת תוכנית בעלת דרגות קושי המתאימה לאופי הפגיעה ממנה הוא סובל, בין אם מדובר בפלג גוף עליון או תחתון.

"לצוות המטפל ישנם כעת כלים טובים יותר ושטח טיפולי נרחב יותר". סיור במחלקת שיקום (צילום: רוני אלברט)

מנהל בית החולים ד"ר מסעד ברהום: "מדובר במבנה מודרני וחדשני שנבנה בשנים האחרונות בסיוע ועידת התביעות ובמימון תורמים נוספים. לצוות המטפל ישנם כעת כלים טובים יותר ושטח טיפולי נרחב יותר, דבר המסייע לבאי המחלקה בשלב השיקום הקריטי בו הם נמצאים. מעבר מחלקת השיקום למשכנה החדש הם חלק מתנופת הפיתוח שעובר בית החולים בימים אלה הכולל פתיחת מחלקה אורטופדית שנייה, פנימית ו', מחלקה נוירוכירורגית, בניית שלב א' של האגף לבריאות האישה, בניית מכון אונקולוגי, מרכז לבריאות הלב ומכון מחקר אוניברסיטאי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות