fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחדל יום הזכרון

טקס יום הזכרון הרשמי שערכה עיריית נהריה גרם לכעס רב. החברה שערכה את המצגת עם שמות הנפגעים השמיטה חללים רבים בני העיר. בעירייה טוענים למחדלים בעריכה. החברה בתגובה: "אנו לא נוהגים ללבן עניינים שבין החברה וללקוחותיה מעל דפי העיתון"
טקס יום הזכרון
טקס יום הזכרון (צילום ארכיון)

מחדל כזה עוד לא היה. טקס יום הזכרון הרשמי שנערך מידי שנה בגל-עד בנהריה זוכה לשבחים על היותו מכבד את חללי מערכות ישראל וחללי פעילות האיבה. השנה, הטקס גרם לתסכול ולאכזבה ואף עלו טענות למחדל.

טקס יום הזכרון
טקס יום הזכרון (צילום ארכיון)

לטענת גורמים בעירייה, החברה המפיקה, תבונה מילניום, החליטה על דעת עצמה לערוך הפרדה בין חללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה. כמו כן, השמיטה  החברה מהמצגת את חללי מערכות ישראל ששמות משפחתם מתחילים באותיות ל' ו-מ'. "במחדלים אלה גרמה החברה עוגמת נפש רבה למשפחות השכולות, לציבור כולו, ולעיריית נהריה, אשר שקדה על הכנת הטקס ימים רבים והקפידה על כל פרטיו", נמסר בהודעת העירייה

בעיריית נהריה נשקלת האפשרות לתבוע את החברה שהפיקה של מצגת הנופלים בטקס ערב יום הזיכרון בעיר. בעירייה טוענים למחדלים במצגת שערכה החברה. ראש העירייה ז'קי סבג מחה בפני נציג החברה מיד עם סיום הטקס על ההפרדה והפגיעה בשוויון שיצרה החברה במצגת וזאת בלי לידע את העירייה כלל על פעולתה זו מבעוד מועד.

סבג בערב יום הזכרון
עוגמת נפש למשפחות שכולות. סבג בערב יום הזכרון (צילום: ארכיון)

מחברת תבונה מילניום נמסר בתגובה: "חברתנו מספקת פתרונות ושירותים בתחום הנצחת הנופלים זה שנים רבות למגוון רחב של רשויות מקומיות, בתי יד לבנים ויחידות צבאיות, ותמיד תוך תיאום עם הלקוחות וברגישות המתבקשת כלפי המשפחות השכולות. אנו מכבדים את לקוחותינו ובשל כך לא נוהגים ללבן עניינים שבין החברה ובינם מעל דפי העיתון, בוודאי לא בטרם תהיה לנו הזדמנות ללבן אותם עם הלקוח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות