fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדוע הופסקו העבודות  לבניית גשר המיתרים?

לא יקרה בקרוב. גשר המיתרים (הדמיה: כנפו לימור אדריכלים)
לא יקרה בקרוב. גשר המיתרים (הדמיה: כנפו לימור אדריכלים)

 

העבודות לבניית גשר המיתרים  בצומת נהריה הופסקו  בחודש האחרון, כך נודע לצפון -1.   בניית גשר המיתרים  הופקדה על חברת רולידר ועל פי לוחות הזמנים שקבעה עיריית נהריה בשנת 2014  הייתה צריכה להיות בשיאה. אז נאמר כי בניית הגשר יוצאת לדרך. נכון לעכשיו בניית הגשר אינה נראית באופק בעוד שעומלים בצומת נהריה על הקמת מזרקה חדשה והצבת התותח.

גשר המיתרים הינו מקשר בין שני צידי כביש 4 לטובת הולכי רגל  ובמיוחד לטובת המעוניינים לחצות את הכביש אל ומתחנת הרכבת ויחבר את בין הרכבת לקניון ארנה בעלות של 27 מיליון שקלים ומתקצב מכמה גופים:  משרד התחבורה בסכום של 15 מיליון שקלים, רכבת ישראל חמשה מיליון, קניון ארנה חמישה מיליון ועוד 2 מיליון  ממקורות מימון של עיריית נהריה.

לא יקרה בקרוב. גשר המיתרים (הדמיה: כנפו לימור אדריכלים)
לא יקרה בקרוב. גשר המיתרים (הדמיה: כנפו לימור אדריכלים)

גורם המעורה בפרטים אמר כי פתיחת הגשר מתוזמנת בסמוך למועד הבחירות ולכן הסברה היא שהגשר יהיה מוכן לפי לוח הזמנים הזה. בינתיים  הסובלים הגדולים הם התושבים, והולכי רגל שמשתוקקים לבניית הגשר ומסכנים את חייהם מידי יום.

מעיריית נהריה נמסר: "שאלות העיתון אינן ענייניות ועל כן אין העירייה מתכוונת להגיב עליהן. נציין רק שאין שום קשר בין עבודות על גשר המיתרים לבין תקציבי משרד התחבורה.
ממשרד התחבורה לא התקבלה תגובה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות