fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בישראל: השתלת שיניים דיגיטלית ובשידור חי

ד"ר יורם רוזן אירח במרפאת השיניים שלו בנהריה רופאים מהונגריה, שהגיעו לישראל ללמוד על הטכנולוגיה החדישה, המאפשרת תכנון מדויק של מיקום השתלים
ד"ר יורם רוזן (צילום: יעקב מדר)
ד"ר יורם רוזן (צילום: יעקב מדר)

 

ד"ר יורם רוזן (צילום: יעקב מדר)
ד"ר יורם רוזן (צילום: יעקב מדר)

 

לראשונה בישראל נערך כנס הדרכה לרופאי שיניים מהונגריה בנושא שיטה ייחודית, שנותנת מענה לטיפול שיניים מורכבים ומתוכננים מראש בתוכנת תלת~ממד, תוך שימוש בציוד דיגיטלי מהמתקדמים בעולם. הכנס נערך במרפאת השיניים של ד"ר יורם רוזן בנהריה.

בין השאר, נעשה בהליך שימוש בסורק דיגיטלי אינטרא אוראלי וסורק סי טי דיגיטלי, המאפשרים בנייה וירטואלית של לסת המטופל ומיקום מדויק ונכון של השתלים, עם ביטחון בהתקנת השתלים בצורה זהירה ופולשנית, עם מינימום צורך לפתיחת החניכיים.

הכנס נערך בשילוב עם טיפול השתלת שיניים על ידי ד"ר רוזן במרפאתו בנהריה בשידור חי, למול קבוצת רופאי שיניים מהונגריה, שהקורס זיכה אותם בתעודה. יצוין שמרפאתו של ד"ר רוזן מהווה מרכז לימודי לרופאי שיניים מהארץ ומחו"ל.

אירוע זה נולד בעקבות הרצאתו של ד"ר רוזן בכנס בינלאומי ברומניה בשיתוף חברת השתלים פלטופ מקיסריה.

אמר ד"ר רוזן: "בדרך כלל, השתלות נעשות על ידי רופאי השיניים באופן ידני, ללא הדרכה כלשהי. תלוי בכישרון של הרופא, בניסיון שלו ובידע שלו, בכדי לקבע את השתלים בעמדות המדויקות והנכונות.

"בטכנולוגיות המתקדמות, ניתן היום לתכנן את עמדת השתלים מראש, על ידי שימוש בתוכנות תלת~ממד על המחשב, כאשר כל ההליך עצמו מבוצע באופן דיגיטלי, ללא צורך בשימוש בחומרים שהיו נהוגים עד כה.

"תכנון זהה נעשה בתוכנות, בהן ניתן לבחור ולהתאים את השתלים באופן מדויק, כך שניתן לבצע את השיקום (בניית השיניים) באופן מתוכנן מראש ומדויק. ופה, לראשונה בישראל, התבצע ניתוח התקנת שתלים בטכנולוגיה הדיגיטלית החדשה למול קבוצת רופאים בכירים מהונגריה, שהגיעו לישראל בכדי לרכוש את הידע הזה".

המיזם, שכאמור נעשה בשיתוף פעולה בין ד"ר רוזן לבין חברת השתלים הישראלית פלטופ במרפאת השינים בנהריה, נחל הצלחה גדולה מאוד, בין השאר, היות ולאחר התקנת השתלים בשידור חי לצופים נערך דיון של שאלות ותשובות עם הרופאים האורחים. בהזמנות זו העביר ד"ר רוזן לרופאים מהונגריה גם פתרונות ייחודיים למקרים מורכבים של השתלות שיניים באזור האסתטי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות