fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לידה בתנועה

יולדת מהצפון, הצליחה להגיע עד לשער בית החולים, אך שם הרגישה שלידה כבר מתחילה. בסיוע הצוות הרפואי היא ילדה ברכב המשפחתי
המרכז הרפואי לגליל
המרכז הרפואי לגליל | צילום: רוני אלברט
המרכז הרפואי לגליל צילום: רוני אלברט
המרכז הרפואי לגליל צילום: רוני אלברט

נסרין עאמר מהכפר הדרוזי ג'וליס, חשה הבוקר (שני) צירים תכופים ואמרה לבעלה זכי עאמר כי לתחושתה, הלידה כבר קרובה מאוד. הם עשו את דרכם למרכז הרפואי לגליל בנהריה ובשער הכניסה חשה נסרין שהלידה מתחילה. בסיוע אנשי מחלקת הביטחון שעצרו את התנועה בכביש הפנימי, עשה הרכב המשפחתי את דרכו במהירות לפתח מחלקת היולדות שם המתינו המיילדות עם הציוד הנדרש ותוך כדקה הושלם הליך הלידה. לבני הזוג נולדה בת במשקל 3.456 ק"ג.

"זה היה מרגש ואני מבקש להודות לצוות המסור של חדר הלידה ולאנשי מחלקת הביטחון שהביאו אותנו במהירות כדי לקבל את הסיוע מהמיילדות בפתח המחלקה", אמר בהתרגשות האב עאמר, "זו מזכרת לכל החיים ואנחנו נספר לילדה שתגדל על האירוע המרגש שעברנו בלידה שלה. מדובר בלידה שלישית ובשתי הלידות הקודמות זה נמשך זמן רב בין הצירים ללידה וחשבנו שגם הפעם זה יסתיים ככה".

בימים אלה מסתיימת בניית שלב א' באגף לבריאות האישה במרכז הרפואי לגליל. בין השאר ייחנכו בקרוב 12 חדרי לידה ושתי מחלקות יולדות שיאפשרו לשדרג את תנאי הטיפול לנשים ויולדות בצפון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות