fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ליאור צחקה לעולם בפרצוף"

בשבת שעברה נפטרה ליאור ברוך, ילדה בת 10 מנהריה הירוקה. האב יוסי: "הנשמה שלה היתה עייפה, היא שאפה לשלמות עד יום מותה האחרון ומתה בשבת קודש"
מי ידע שכך נאבד אותה (צילום רפרודוקציה: רותם כבסה)

ליאור ברוך, בת 10 מנהריה, תלמידת כיתה ד' בבית הספר היסודי אוסישקין הלכה לעולמה בשבת שעברה חודש אחרי שחגגה יום הולדת 10. ברוך, ילדה יפהפייה, נולדה עם מחלה נדירה של גמישות יתר. בשבת היא ירדה עם אמה במדרגות נפלה ומתה.

ליאור היא בתם הבכורה של יפעת ויוסי ברוך, אחות של נועם, בת 6 וחצי, ועדי, בת 4 וחצי. המשפחה מתגוררת בדירה יפה בשכונת נהריה הירוקה. המונים מגיעים לנחם, העיניים מתקשות להישאר יבשות. סוכת אבלים גדולה הוצבה בכניסה לבניין.

הראיון עם האב יוסי מתקיים בחדרה של ליאור. חדר חדש של ילדה עם מיטה ועליה סדין ורוד. לפני כמה חודשים קנו לה ספרייה וארון בצבעי שמנת, שמהם לא הספיקה ליהנות. על מיטתה מונחת כרית גדולה עם תמונתה, מתנה מחברתה הטובה נועם. את הכרית, מספרים ההורים, קיבלה מנועם לקראת הניתוח להסרת משקפיים שעברה לפני שלושה חודשים.

האב יוסי: "ליאור נולדה עם מחלה מאוד נדירה שקשורה לגמישות יתר של הגוף. פיזית היא היתה חלשה והתקשתה לעסוק בספורט. למרות זאת, הנחישות שלה היתה להיות כמו כולם ולהצליח. זה היה בראש סדר העדיפות אצלה. השאיפה לשלמות היתה בשבילה מעל לכל.הכי חשוב לנו שכולם יידעו מי היתה ליאור. ילדה עם שמחת חיים ומאושרת למרות הקשיים".

"מי ידע שכך נאבד אותה". ליאור ברוך (צילום רפרודוקציה: רותם כבסה)

"לימדה אותנו שיעור לחיים"
מנהלת בית הספר עליזה קליין: "פטירתה הפתאומית ובטרם עת של ליאור ברוך, תלמידתנו האהובה, היא אובדן גדול לכולנו. ליאור היתה ילדה מקסימה ומיוחדת אוהבת אדם ובעלת ערכים של כבוד, קבלה, סבלנות, אמפתיה ועזרה הדדית. בדרכה המיוחדת האירה את לבבות הסובבים אותה על ידי טוב ליבה. ליאור היתה ילדה אהובה מאוד על ילדי כיתתה והיא תיזכר תמיד כילדה מלאת חיים, בעלת חוש הומור וצחוק מתגלגל, בעלת עיני תכלת גדולות, נבונות וחמימות".

הכתבה המלאה תתפרסם ביום שישי בעיתון צפון -1 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות