fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמעט אסון בנהריה: אופנוע הוצת מתחת לבניין, הדיירים פונו

נזק כבד לבניין בנהריה. צילום עצמי
נזק כבד לבניין בנהריה. צילום עצמי

דרמה התחוללה ביום חמישי שעבר לפנות בוקר בניין ברחוב קיבוץ גלויות 72 בנהריה .  אופנוע שחנה מתחת לבניין הוצת והחל לבעור ליד מתקן בלוני הגז של הדיירים.  בשעה שתיים לפנות בוקר זיהתה אחת השכנות ענן עשן  והזעיקה את כיבוי אש והמשטרה.  כיבוי אש שהגיע לעזור השתלט על השריפה, אך גל של עשן שחור וכבד עלה בחדרי המדרגות ושני דיירים פונו לבית החולים משאיפת עשן ומים בריאות.

עליזה מלכה דיירת בבניין, לא נכחה בביתה באותה השעה, המשטרה וכיבוי אש פרצו את דירתה מחשש כי נמצאים בה לכודים.

נזק כבד לבניין בנהריה. צילום עצמי
נזק כבד לבניין בנהריה. צילום עצמי

 

שריפה

מלכה משחזרת: "מי שהתכוון לפוצץ את האופנוע עשה זאת מתוך ידיעה ברורה שהוא יכול לפוצץ את הבניין.  באותה עת ישבתי שבעה על אבי בעכו. בשעה שלוש לפנות בוקר התקשר אליי שוטר שאגיע לדירה שלי כי עקרו את הדלת מחשש לפצועים ולכודים. סירבתי, גם פחדתי ואני חולת במחלת ריאות ולא יכולה לנשום את כל ריח הפיח".

בדירה של מלכה נשארו עד הבוקר שוטרים כדי לאבטח אותה. היא מתארת כי הזדעזעה מההרס הרב.

"הבניין לא ראוי לשימוש. שברו לי את הדלת ואת הקיר", ממשיכה מלכה, "בבניין גרים  קשישים, אנשים חולים, אנשים במצב סוציואקונומי קשה מאד. פנינו לראש עיריית נהריה ז'קי סבג שיעזור לנו לשפץ את הבניין.  אני ממש חרדה בעקבות גל הפשיעה בנהריה,  נוצר מצב מסוכן שפוגע באזרחים חפים מפשע. המשטרה לא מסרה לנו כל מידע".

מהמשטרה נמסר:  חשד להצתה של אופנוע השייך לדייר כבן 19. החשד: סכסוך בין עבריינים, הרקע פלילי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות