fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה טוב שבאת הביתה

בני משפחתו וחבריו של סמל יוסי ולנסי (19) מנהריה הפתיעו אותו בשבוע שעבר כאשר יצא לאפטר ראשון לאחר תשעה שבועות רצופים בעזה. דודתו, סיגל רואימי: "היה מרגש, היינו עושים דבר כזה עבור כל חייל".
חיבוק של אימא
חיבוק של אימא (צילום: אדריאן הרבשטיין)

סמל יוסי ולנסי (19), לוחם בגדוד 55 של חיל התותחנים מנהריה נמצא עם מזה עשרה שבועות בדרום מאז תחילת הלחימה בעזה. ביום רביעי שעבר, קיבל אישור יציאה הביתה ל-24 שעות, לראשונה מאז תחילת המבצע.

בעקבות כך, החליטו דודיו של יוסי, סיגל רואימי ושאול זבירה, אחיו של אימו, גלית להפתיע אותו עם מפגש גדול, בו נכחו בני משפחתו וחבריו בביתה של רואימי, עם קריוקי, בשר על האש, וקוסוקס- המאכל האהוב על יוסי. לכבוד המאורע, הכינו בני המשפחה שלטים וחולצות, עליהן הדפיסו את תמונתו של יוסי לצד כיתובים תומכים כגון "מאחלים לך רק נחת, כי אנחנו יודעים שקרעת את התחת".

רואימי מספרת: "קשה לתאר את המפגש- הייתה התרגשות גדולה, בעיקר כשהוא פגש את אימא שלו, שכמעט התעלפה. היינו בסביבות 50 איש ויוסי מאוד התרגש. הוא לא ציפה לזה, זו הייתה הפתעה. הגעגועים גרמו לי לארגן קבלת פנים כזו והיינו מוכנים לעשות דבר כזה עבור כל חייל. עבר עלינו לילה מהסרטים, קודם כל נרגענו כשראינו שהוא בסדר. נשארנו איתו ערים עד 7:00 בבוקר. ניפחנו בלונים והפרחנו אותם באוויר, הוא התרגש מאוד ואמר לנו "אתם הכוח שלי" וסיפר על המצב בגבול עזה, כמה שלפעמים קשה להם אבל הם לא מוותרים. לאימא שלו הוא אמר "אני אוהב אותך, אבל גם את המדינה ואני רוצה להמשיך להילחם עבורה". שלחנו אותו לבן והוא חזר שזוף, זו כמות הזמן שלא ראינו אותו". מסכמת רואימי.

חיבוק של אימא
חיבוק של אימא (צילום: אדריאן הרבשטיין)
 בנות משפחה עם השלטים והחולצות שהכינו לכבוד המפגש
בנות משפחה עם השלטים והחולצות שהכינו לכבוד המפגש (צילומים: אדריאן הרבשטין)
יוסי עם אחייניו ובני משפחה
יוסי עם אחייניו ובני משפחה

אימו של יוסי, גלית מסרה השבוע: "בשבת האחרונה הוא לא היה ולא יהיה גם בשבת הקרובה. התרגשתי לראות אותו, ואני עדיין מתרגשת לראות אותו כשהוא יחזור. הוא לא ציפה לזה, זו הייתה הפתעה מצד האחים שלי, שתמכו בי ובאי-השקט שחוויתי לאורך כל הזמן הזה שהוא נמצא שם. ברוך השם אני רגועה ומחכה לראות אותו שוב".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות