fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: משחק כבוד וערב התרמה לזכרו של סגן פז אליהו

במסגרת המשחק שיתקיים מחר, בין הפועל מטה אשר עכו למכבי תל אביב ייערך ערב התרמה לזכרו של סגן פז אליהו ז"ל מקיבוץ עברון, במטרה להקים גן על שמו, שיכלול פעילויות לצעירים
פז אליהו (רפרודוקציה: אדריאן הרבשטיין)
פז אליהו (רפרודוקציה: אדריאן הרבשטיין)

משחק מיוחד, משמעותי במיוחד שישלב ספורט, תרומה, קהילה והרבה כבוד. מחר ׁ(שלישי) בשעה 19:00 באולם נעמן יתקיים המשחק השני של העונה, כשהפועל "מילועוף" מטה אשר עכו תארח את מכבי תל-אביב, במאבק על תואר האליפות. נראה שאין אחד בגליל המערבי שלא יגיע לעודד הקבוצה במשחק זה ולו רק בגלל סיבה חשובה אחת: כחלק ממערכת הקשרים בין הקבוצה לקהילה יתקיים בעת המשחק ערב התרמה "לגן של החיים" שיוקם בקיבוץ עברון לזכרו של סגן פז אליהו ז"ל שנפל במבצע צוק איתן.

מטרת הערב היא הקמת  גן, בשטח רחב ידיים בקיבוץ עברון, שבו יהיו פעילויות רבות למען החיילים ותושבי הסביבה. למיזם הגדול נרתמה אדריכלית הנוף גלי זיו, שתכננה בהתנדבות גן גדול עם אמפיתיאטרון שיוכל להכיל כ-350 איש. הגן של פז יהיה מיועד לחיילים, בני נוער ולילדים ולכל מי שיהיה חפץ להכיר את הקצין הצעיר שחלם להיות קצין בפלח"ן (פלוגת חבלה והנדסה).

"חשוב לנו מאוד להנציח את פז, אבל שזה לא יבוא רק ממקום של אבל, אלא שזה יבוא ממקום שמח" אומרת האם רחל "לכן לא הזמנו גן זכרון, אלא גן של חיים. במקום יוקם אמפי ותתנגן המוזיקה שפז אהב". משפחת אליהו מעברון תגיע גם היא למשחק,  וקבוצת נערים ונערות  מהקיבוץ תעבור באולם ותתרים את הקהל.
ליצירת קשר עם משפחת אליהו לתרומות בכתובת: paz_e@evron.co.il

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות