fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טאצ'דאון צפוני: כוכבי הצפון ניצחו את רחובות 28:32

הנציגה הצפונית בליגת הפוטבול, קבוצת כוכבי הצפון, פתחה את העונה בניצחון על רחובות, 28:32
פתחו בסערה. שחקני "כוכבי הצפון" חוגגים את הניצחון (צילום: צילום: דריה סבנטורז'צקי)
פתחו בסערה. שחקני "כוכבי הצפון" חוגגים את הניצחון (צילום: צילום: דריה סבנטורז'צקי)

עונת הפוטבול הישראלית נפתחה בסוף השבוע כשהנציגה הצפונית, קבוצת "כוכבי הצפון", רושמת במחזור הראשון ניצחון על קבוצת רחובות סילברבאקס, 28:32.

המשחק המרתק התעלה לרמה גבוהה והוכרע רק בדקות הסיום. כוכבי הצפון היו הראשונים לעלות על לוח התוצאות כשאדיר מדלקר מנצל חטיפה של הוד ג'ינו ובריצת 6 יארד, קובע יתרון לקבוצתו. הרחובות ים ביצעו מהפך ועלו ל-8:14, אך אייל בזיל, בטאצ'דאון מרשים איזן ל-14:14 במחצית.

באמצע הרבע השלישי מצא יעקב פרידמן את אורן קנז לטאצ'דאון של 24 יארד, כדי להחזיר את היתרון לכוכבי הצפון. האורחים לא ויתרו ועם פתיחת הרבע הרביעי, השוו ל-24:24. תשע דקות לסיום ביצע ג'ינו חטיפה נוספת ושי רוטבאום אסף את הכדור ורץ לטאצ'דאון הראשון בקריירה שלו.

רחובות ניסתה לבצע מהפך בתוצאה או לפחות להשוות ויצאה למתקפה בדקה האחרונה למשחק. חסימה פנטסטית של דותן בן דוד ומסירה מדויקת, העניקו את הנקודות לכוכבי הצפון שחגגו פתיחת עונה מוצלחת.

בשורות כוכבי הצפון בלטו שי רוטבאום (12 תיקולים וטאצדאון), עמית אלקובי והוד ג'ינו (8 תיקולים וחטיפת מסירה) ואדיר מדקר (11 נשיאות כדור ל-30 יארד וטאצ'דאון).

במחזור הקרוב יצאו כוכבי הצפון למשחק חוץ מול הקינגז מירושלים.

פתחו בסערה. שחקני "כוכבי הצפון" חוגגים את הניצחון   (צילום: צילום: דריה סבנטורז'צקי)
פתחו בסערה. שחקני "כוכבי הצפון" חוגגים את הניצחון (צילום: צילום: דריה סבנטורז'צקי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות