fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חמסה עליהם: עירוני נהריה עם ניצחון חמישי ברציפות

עירוני נהריה השיגה אתמול (שלישי) ניצחון חוץ מרשים 69:102 על אליצור יבנה ונשארה לבדה בפסגת הטבלה עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות מחמישה משחקים
נייט מיל חודר את הגנת יבנה (צילום: מיכה פישנזון)
נייט מיל חודר את הגנת יבנה (צילום: מיכה פישנזון)

בעונה שעברה עירוני נהריה אירחה את אליצור יבנה בהיכל עין שרה במסגרת המחזור השמיני, משחק שהסתיים בתבוסה צורמת של נהריה 103:65 שזעזעה את הקבוצה. אתמול (שלישי) היתה לה הזדמנות לנקמה ספורטיבית על שעוללה לה יבנה.

נהריה לקחה את ההזדמנות בשתי ידיים והביסה אותה בביתה 69:102. הניצחון על יבנה משאיר את נהריה בודדה בפסגת טבלת הליגה הלאומית עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות מחמישה משחקים.

יבנה פתחה בסערה את המשחק ועלתה ליתרון 4:12 אחרי 3 דקות. צמד האמריקאים קני לאוסון ונייט ומילר התעוררו והרבה בזכותם נהריה הצליחה להפוך את התוצאה ולהוביל 23:31 בסיום הרבע הראשון

ברבע השני גיא דותן הצטרף לחגיגה ויחד עם לאוסון ומילר היתרון של נהריה גדל ל-21 נק' הפרש. בסיום המחצית הראשונה נהריה הובילה 39:58 כשנייט מילר לוהט עם 20 נק' אישיות.

כמו שהתרגלנו כבר בשבועות האחרונים, המחצית השנייה היא רק בגדר הפרוטוקול בלבד עבור עירוני נהריה. כך גם היה הפעם. נהריה המשיכה לשלוט במשחק ועלתה ליתרון שיא של 34 נק'. בדקות האחרונות המאמן חגאי הכניס למשחק את הצעירים שהצליחו בכבוד לשמור על ההפרש הגבוה. בסיום, ניצחון מתוק 69:102 לחבורה של רועי חגאי.

הרבו לקלוע לנהריה: נייט מילר 24 נק', קני לאוסון 21 נק', אופיר הובר 16 נק', תומר גינת 14 נק', גיא דותן 10 נק'.

רועי חגאי: "בתחילת העונה המשחקים הראשונים היו רק בשביל לנצח ועכשיו חשובה גם הדרך. זה משחק שני רצוף שאנחנו מצנחים ב-30 הפרש וזה מעביר מסר, שקבוצות יידעו שקשה לחזור נגד נהריה מפיגור. אנחנו עובדים מאד קשה ושחקנים משקיעים בכל אימון ורואים את זה על המגרש".

חגאי ממשיך בחיפושים אחרי שחקן גבוה ישראלי לחיזוק הסגל. בימים הקרובים צפויה להתקבל החלטה לגבי זהותו של השחקן. מקורבים לקבוצה מספרים כי ייתכן ויגיע לעין שרה שחקן ישראלי בעל עבר בליגת העל.

ביום שלישי 19.11, עירוני נהריה תארח בשעה 19:30 בעין שרה את הפועל כפר סבא.

נייט מיל חודר את הגנת יבנה (צילום: מיכה פישנזון)
נייט מיל חודר את הגנת יבנה (צילום: מיכה פישנזון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות