fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חולם בספרדית

עמית אידלוביץ' (15) מקבוצת נערים ב' של מכבי נהריה, חזר משבוע התרשמות במועדון הספרדי, אספניול. מאמנו אבי סבג: "שחקן ברמה גבוהה שיכול להשתלב באירופה"
עמית אידלוביץ'
ממכבי נהריה לספרד? עמית אידלוביץ' עם המדים של אספניול (צילום: ערן אידלוביץ')

שיחת טלפון. זה בעצם מה שמפריד כרגע בין עמית אידלוביץ', תלמיד תיכון בן 15 מנהריה ושחקן קבוצת נערים ב' במכבי נהריה, לבין הגשמת חלום של כמעט כל כדורגלן ישראלי – לשחק באירופה. לפני כחודש ימים קיבלו אבי סבג ומיכה שושן, בעלי מועדון הכדורגל מכבי נהריה, הזמנה ממועדון הכדורגל הספרדי אספניול, עבור אידלוביץ'.

סבג: "נציג של אספניול עקב אחרי עמית והתרשם ממנו מאוד. ברגע שקיבלנו את הבקשה לא היססנו לרגע ומיכה שושן, יחד עם אביו של השחקן, יצא איתו לספרד וליווה אותו במהלך מחנה אימונים סגור אליו הוזמנו שחקנים צעירים מכל העולם. עמית שחקן ברמה גבוהה שיכול להשתלב באירופה. יש לו במהירות, אגרסיביות וחוכמת משחק שאין אותה להרבה שחקנים בגילו".

שושן, שליווה את עמית במהלך המחנה, סיפר: "מדובר במחנה אימונים מפרך ומאוד אינטנסיבי ועמית השתלב שם מצוין והפתיע אפילו אותנו ביכולת שגילה. במהלך המחנה היו כמה משחקים פנימיים ובכולם הוא בלט. משיחות שלי עם נציגי המועדון הבנתי שהם מאוד התרשמו ממנו ועכשיו אנחנו מחכים לטלפון". מי שעוד צפו בעמית והתרשמו לטובה, היו נציגים מסבאדל, קבוצה מהליגה השנייה בספרד.

מי שעוד ליווה את עמית היה אביו, ערן, שהיה נרגש לא פחות מהבן. ערן: "מאז הבשורה על הזימון למחנה, ההתרגשות אצלנו עלתה מיום ליום. בלילה שלפני הטיסה, עמית לא הצליח להירדם. חששתי שהלחץ והציפייה להצליח תפגע בו, אבל הוא הפתיע לטובה. הוא הגיע למחנה חדור מוטיבציה, עם נחישות ורצון עז להצליח והפגין בגרות נפשית. אני ממש גאה בו וממה שהספקתי להתרשם, יש לו בהחלט מקום באירופה". עמית עצמו היה מאוד נרגש מההשתתפות במחנה ולצד ציפייה דרוכה לתשובה, סיכם ואמר: "עברתי חוויה גדולה והלוואי ואקבל תשובה חיובית".

עמית אידלוביץ'
ממכבי נהריה לספרד? עמית אידלוביץ' עם המדים של אספניול (צילום: ערן אידלוביץ')

דור העתיד: תוצאות השבוע

נוער (מחזור 10)

הפועל חדרה – הפועל עכו, 1:1. לעכו: עיזאת חלאילה.

בית"ר נהריה – הפועל מגדל העמק, 3:1. לנהריה: מיכאל אסייג.

מ. ס. עראבה – מכבי מעלות, 1:8. למעלות: שאדי חמדאן.

אחי עכו – הפועל דלית-אל-כרמל, 2:3. לעכו: איאד אבו-סטילה – שלושער.

נערים ב' (מחזור 9)

מכבי נהריה – הפועל עכו, 3:2. לנהריה: עמית אידלוביץ' ורז ירדן. לעכו: פאהד חסון – 2 שערים, חנא בהו – שער אחד.
הפסד ראשון העונה למכבי נהריה שיורדת למקום השלישי בטבלה (עם 22 נקודות) ומשחק חסר. במידה ונהריה תנצח במשחק החסר היא תעקוף את צמד המובילות, הפועל עכו והפועל עפולה (לשתיהן 24 נק').

(השלמה) מכבי כאבול – מכבי נהריה, 4:1. לנהריה: האדי זיני – 2 שערים, נועם חמיאס ויוליק פלפנצ'נקו – שער אחד כ"א.

(השלמה) הפועל עכו – הפועל עפולה, 1:2. לעכו: נסים חמוד ומוחמד קדורה. בעקבות הניצחון העפילה הפועל עכו לראש הטבלה, כשהיא מקדימה בהפרש שערים את עפולה (לשתיהן 24 נק').

הפועל מטה אשר – בית"ר טוברוק נתניה, 6:0.

נערים ג' (מחזור 9)

הפועל עכו – מכבי עוספיה, 0:10. לעכו: רז טוויזר – 3 שערים, סאן כהן וירין חליבה – 2 שערים כ"א, ליאור שגב, יוסף סעדי, חליל עלי – שער אחד כ"א.

בית"ר נהריה – הפועל מטה אשר, 2:2. לנהריה: ליאור יה יה וגבי גורי. למטה אשר: טארק בושנק ואור סודרי.

מכבי נהריה – בני נח'ף, 0:1. לנהריה: אביב סיבוני.

מכבי מעלות – מ. ס. ג'דידה/מכר, 2:0.

אחי עכו – בני מ'רר, 1:1. לעכו: מחמוד חוביישי.

ילדים א' (מחזור 7)

אחי עכו – מכבי טמרה, 3:0.

מכבי חיפה – בית"ר נהריה, 0:6.

גביע המדינה

הפועל מטה אשר – הפועל עמק חפר, 0:7. למטה אשר: עוז אלקיים, מוסטפא גדבאן, אליאב בן עמי, הישאם ליוס, עודאי מגיס, נסים סוויד ודניאל בדר.

ילדים ב' (מחזור 7)

אחי עכו – מ. ס. כרמיאל/צפת, 5:0.

הפועל חיפה – בית"ר נהריה, 5:3. לנהריה: נדב אבוטבול – 2 שערים, מוראל סבח, טל גבאי ושלו נאור – שער אחד כ"א.

גביע המדינה

הפועל מטה אשר – מכבי חיפה, 2:0.

מכבי מעלות הפועל פ"ת, 7:3.

ילדים ג'

גביע המדינה

הפועל מטה אשר – הפועל דלית-אל-כרמל, 3:10. למטה אשר הרבו להבקיע: עומרי מלכה – 3 שערים, בן אלקיים – 2 שערים.

טרום ילדים (גביע המדינה)

הפועל מטה אשר – בני יהודה ת"א, 3:4. למטה  אשר: יהלי שלו – 2 שערים, אושר גיבלי וספיר רזון – שער אחד כ"א. בעונה שעברה, נפגשו שתי הקבוצות בשלב רבע הגמר, אז ניצחה בני יהודה, 1:21. חלפה עונה והגיעה שעת הנקמה הספורטיבית של מטה אשר שמפתיעה ומדיחה את בני יהודה ומעפילה לשמינית הגמר.

בית"ר נהריה – הפועל רעננה, 15:6. לנהריה: סאלח ספיה – 3 שערים, אביב טובול, נועם מרלי ואילאי אדרי – שער אחד כ"א.

(טרום ב') הפועל מטה אשר – נווה יוסף חיפה, 15:8.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות