fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חג גדול לנהריינים

תהלוכת העדלאידע הצבעונית התקיימה בעיר. ראש העירייה, ז'קי סבג: "שמח לפתוח את חגיגות הפורים ומאחל לכולנו חג שמח"
2500 צועדים ו~30 אלף צופים. העדלאידע הגדולה בגליל המערבי (צילום: ארז שטיינר צלמים)
2500 צועדים ו~30 אלף צופים. העדלאידע הגדולה בגליל המערבי (צילום: ארז שטיינר צלמים)
2500 צועדים ו~30 אלף צופים. העדלאידע הגדולה בגליל המערבי (צילום: ארז שטיינר צלמים)
2500 צועדים ו-30 אלף צופים. העדלאידע הגדולה בגליל המערבי
(צילום: ארז שטיינר צלמים)

ביום שישי שעבר התקיימה בעיר תהלוכת העדלאידע המסורתית, שהיוותה את יריית הפתיחה לחגיגות הפורים ברחבי העיר. אז מה היה לנו השנה? תזמורות, מיצגים, הולכי קביים, בובות מתנפחות, להקות מחול, עמותות ספורט, כרכרות, תלמידי בתי הספר והמון המון שמחה.

העיר נהריה שמחה וצהלה, ולרגל התהלוכה המסורתית שדרות הגעתון בעיר נחסמו לתנועת רכבים כבר בשעות הבוקר ומוזיקת פורים שמחה התנגנה בשדרה המפורסמת שלבשה חג.

סמוך לשעה 12:00 בצהריים ניתנה האות ו-2500 צועדים ב-58 קבוצות החלו לצעוד לעיניהם של 30 אלף צופים שהגיעו מכל אזור הגליל המערבי.

בעדלאידע השתתפו תלמידי מוסדות החינוך העירונית אשר עמלו ועבדו מספר שבועות על מנת להתכונן ולהכין מיצגים אשר מסמלים ערכים עליהם הם עובדים. כך למשל תלמידי בית הספר רמז הציגו ספינת דייגים אשר כל דג מייצג ערך אחר כמו: נתינה, עזרה לזולת, הערכה ותמיכה. לדברי מנהלת בית הספר מזל קורקוס: "הילדים למדו על סיפור דג הזהב ובמקביל הכינו את המיצג. הם מאוד מתרגשים וזוהי מסורת נהדרת שנערכת בעיר בהובלתו של ראש העירייה ז'קי סבג".

בתהלוכה השתתפו גם 10 טנדרים עמוסים בכדורי ספורט, כדורי סל, כדורי עף וכדורי רגל שחולקו לקהל הרחב.

העדלאידע בנהריה היא התהלוכה הגדולה ביותר בגליל המערבי והיא תוצר של עבודה רבה שנערכת בעירייה מספר חודשים מראש. את התהלוכה מוביל ראש העירייה ז'קי סבג: "אנו משקיעים משאבים רבים על מנת להביא לתושבי העיר את העדלאידע המושקעת, היפה והאיכותית ביותר באזורנו. פורים הוא חג של שמחה ואושר, ועל כן אני שמח שיש ביכולתה של נהריה להוביל אירוע משמח שכזה. אני מודה לכל המשתתפים ומאחל לכל עם ישראל חג פורים שמח".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות