fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זה עושה לי הרגשה טובה ואני מאושר"

תכירו את שמעון הורביץ מנהריה, שבשעות הפנוי שלו מרקיד בהתנדבות את גמלאי העיר
מוזיקה של שנות ה-60. שמעון הורביץ והגמלאים (צילום: נוגה, מנהלת מועדון הגמלאים)

לפני כשבועיים נחנך בנהריה מועדון הגמלאים החדש במעמד ראש העירייה ז'קי סבג ויותר מ-200 גמלאים מהעיר. מועדון הגמלאים החדש מציע מגוון עשיר של חוגים ופעילויות שונות.

שמעון הורביץ', תושב חוזר מארצות הברית, המתגורר כיום בנהריה, פועל זה שנתיים וחצי בהתנדבות למען גמלאי העיר. כששמע על פתיחת המועדון, פנה הורביץ' לעירייה והציע לקיים במקום,בהתנדבות כמובן, הרקדות עם שירי שנות ה-60.

מוזיקה של שנות ה-60. שמעון הורביץ והגמלאים (צילום: נוגה, מנהלת מועדון הגמלאים)

הורביץ': "המוזיקה של שנות ה-60 היא המוזיקה אליה מחוברים הגמלאים, עם מוזיקה כזו הם מרגישים בנוח בעת הריקוד". בנוסף למועדון הגמלאים, מרקיד הורביץ' במקומות שונים בעיר: בבית האבות משכנות היובל ובמועדון מרש"ל. "זה אור לעיניים. אני מרקיד את הגמלאים ורואה אותם נהנים ושמחים, זה עושה לי הרגשה טובה ואני מאושר".

אבל לא על הרקדות בלבד. בקרוב יחל הורביץ' להעביר לגמלאים הרצאות בנושאי תזונה נכונה והיגיינית שיניים. "אני רומה ללמד אותם איך לטפל בגופם ובשיניהם ולהסביר להם על החשיבות של תזונה נכונה ופעילות גופנית, כדי שישארו צעירים לנצח", הוא מסביר ומסכם: "יש לי סיפוק אדיר מכך שאני יכול לתרום מזמני".

ההרקדות של הורביץ: מועדון הגמלאים החדש, רח' רמז 18, בימי חמישי, 10:00-12:00; בית האבות משכנות היובל, רח' רמז 2, ימי חמישי מהשעה 16:30 אחה"צ; מועדון מרש"ל, רח' סטרומה 14א', ימי שלישי מהשעה 10:00 בבוקר. ובקרוב: הרקדות גם בטיילת.

קארין סיבוני

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות