fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

וילאר חוזרת לשכונה עם פרויקט חדש: "וילאר הירוקה"

קבוצת וילאר, האחראית להצלחה הגדולה של שכונת נהריה הירוקה, חוזרת אליה עם פרויקט חדש לזוגות צעירים ולמשקיעים: חמישה בניינים של תשע קומות עם 180 יחידות דיור מתוך 400 יח"ד
נהריה הירוקה
נהריה הירוקה
 פנטהאוז בוילאר הירוקה
פנטהאוז בוילאר הירוקה (הדמיות:

בנהריה הירוקה, שזכתה בתואר "השכונה הפופולארית ביותר למגורים בנהריה" נרשם ביקוש שיא של דירות בקרב זוגות צעירים ומשפרי דיור ואף ביקוש רב של דירות להשקעה. מה שהחל כבניינים טרומיים הפך בשנים האחרונות לפרויקט יוקרתי וחדשני. השכונה הוכיחה את עצמה כערך נדל"ני מניב, ונכסים הכפילו את ערכם בתוך עשור. לצד תושבי השכונה שנשארים נאמנים לשכונה ומשדרגים לדירות חדשות גדולות יותר, רוכשים בה דירות גם תושבים מחיפה ומהקריות.

השכונה נמצאת כל העת בהתפתחות מואצות עם בנייתם של פארקים, גני ילדים, טיילת חדשה, בתי כנסת, מרכז מסחרי ועוד. לכל אלה יש להוסיף איכות חיים והטבות במיסים. מי שאחראית על ההצלחה של שכונה נהריה הירוקה היא חברת וילאר מגורים מקבוצת וילאר. החברה בנתה בנהריה הירוקה משנות ה-90 אלף יחידות דיור, ועתה היא חוזרת אליה עם פרויקט חדש וחדשני בשם "וילאר הירוקה".

בפרויקט ייבנו חמישה בניינים של תשע קומות, 180 יחידות דיור, בהן דירות של ארבעה חדרים, כ-100 מ"ר, עם מרפסת של כ-12 מ"ר; פנטהאוזים של חמישה חדרים כ-130 מ"ר, עם מרפסת של כ-100 מ"ר; דירות גן של חמישה חדרים, כ-115 מ"ר, עם גינה גדולה של 130 מ"ר.

המחיר ההתחלתי לדירת ארבעה חדרים עומד על 865 אלף שקלים. בכל בניין ייבנו שני פנטהאוזים, שיימכרו במחירים של החל מ-1.4 מיליון שקלים. אדריכלית הפרויקט היא דינה אמר ממשרד אמר קוריאל.

משרד המכירות נפתח השבוע ברחוב הנשר, ובחברה מדווחים על התעניינות גוברת מצד לקוחות חוזרים וחדשים. הם מזכירים שבהתאם להחלטת משרד השיכון-להאריך את תוקף ההטבה לרכישת דירה ראשונה בפריפריה – יש הוזלה של 60 אלף שקלים נוספים עד סוף חודש יוני.

מנהל השיווק של החברה, מתן טיסר: "קבוצת וילאר, החתומה על ההצלחה הגדולה בעיר, מקימה בימים אלו את פרויקט ההמשך, 'וילאר הירוקה'. הקבוצה הקימה את שכונת נהריה הירוקה, הממוקמת מספר דקות ממרכז העיר ומקניון ארנה הנבנה בימים אלה. בעתיד צפוי חיבור מהיר לכביש 6 מהשכונה. נהריה הירוקה נחשבת לאחת השכונות האיכותיות והמובילות בעיר.

וילאר הירוקה
פרויקט וילאר הירוקה. הדמיות: CRYSTAL GRAPHICS

"פרויקט הבנייה שלנו זכה להצלחה גדולה. אנו מאמינים בעיר בכלל ובנהריה הירוקה בפרט ובהשקעה בפריפריה. אנו מקבלים פניות מלקוחות חוזרים שמתעניינים בשיפור ושדרוג איכות הדיור ובמעבר לבתים גדולים יותר וכמובן גאים להביא אוכלוסייה חדשה לאזור. הפרויקט מכוון לכל קהלי היעד. המחירים הנוחים על דירות בשכונה בשכונה בתוספת הטבות המס הופכים את העסקה לכדאית ורווחית הן לזוגות צעירים והן למשקיעים. מגיעים לגור כאן גם תושבים מהקריות, שהבינו שכדאי להם להצפין וליהנות מהטבה של 12 אחוז במס. זו בהחלט אלטרנטיבה בשוק הדיור-לרכוש בית ברמה גבוה מאוד ובמחירים שפויים".

טיסר מוסיף, כי נהריה הירוקה היא ההוכחה לבנייה האיכותית של קבוצת וילאר, שכן הבניינים מתוחזקים ונשמרים גם שנים אחרי. החברה אחראית גם לפיתוח סביבתי, הכולל מבני ציבור ושטחים ירוקים נרחבים. פרויקט וילאר הירוקה קיבל היתר לעבודות עפר והחלו עבודות פיתוח הקרקע. צפי אכלוס: בעוד שנה וחצי. לפרויקט, ליווי בנקאי של בנק לאומי.

חברת וילאר מגורים היא חלק מקבוצת וילאר, חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. לקבוצה מוניטין בתחום הנדל"ן משנת 1975 ואיתנות פיננסית מוכרת.  קבוצת וילאר נכנסה למדד תל אביב 100.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות