fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השיווק האולטימטיבי והבלעדי: פרימיום נכסים משיג את המטרה

עם תנופת הבנייה בגליל המערבי בכלל ובנהריה בפרט, משרד התיווך והנדל"ן פרימיום נכסים נותן עתה מדויק לצורך שלכם ומעניק מכלול שירותים תחת קורת גג אחת
שניר פריינטה וליאור משה. הבעלים של פרימיום נכסים (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שניר פריינטה וליאור משה. הבעלים של פרימיום נכסים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

נהריה מזמן כבר לא פריפריה. שכונות חדשות קמות במהירות הבזק ונבנים אלפי יחידות דיור, באמצעות פיתוח של תשתיות ומרכזים מסחריים הוצב רף מאד גבוה בשוק הנדל"ן בגליל המערבי. כיאה לכך משרד תיווך נדל"ן  פרימיום נכסים המוביל באזור נהריה והסביבה נותן מענה לחדשנות בלתי מתפשרת, מקצועניות, ידע רחב בשוק הנדל"ן והתאמה מדויקת של נדל"ן למגורים עבור קהלי היעד.  פרימיום נכסים  מעניקים  מכלול השירותים הקיימים: קניה ומכירה תחת קורת גג אחת.

משרד התיווך פרימיום נכסים מונה כיום 7 סוכנים מקצועיים בעלי רישיון תיווך מטעם משרד המשפטים אשר עובדים לפי כל כללי האתיקה המקצועית- ביושר, בהגינות ובשקיפות מלאה, כאשר הלקוח עומד לנגד עיניהם. כמובן באווירה משפחתית, רגועה ונעימה, בטיפול אישי ומסור המתחיל מרגע יצירת הקשר הראשון ועד לגמר העסקה.

שניר פריינטה וליאור משה. הבעלים של פרימיום נכסים  (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שניר פריינטה וליאור משה. הבעלים של פרימיום נכסים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

משרדי פרימיום נכסים. המוביל באזור (צילום: ניצת גינת)
משרדי פרימיום נכסים. המוביל באזור (צילום: ניצת גינת)

שיטת שיווק ייחודית

משרד פרימיום נכסים פועל על פי שיטת שיווק מיוחדת שמטרתה חשיפה רחבה וסימולטנית של הנכס בנקודות מכירה רבות, זאת בעזרת מערכות תקשורת ומידע ובאירועי חשיפה ייחודים.

"כשאנחנו מסתכלים על שוק הנדל"ן לטווח ארוך, הכל הולך להשתנות,  נהריה תהיה מעצת הנדל"ן עם אלפי יחידות דיור בפיתוח ובנייה. בכל  הגליל במערבי יש תנופת בנייה, לצד זה השוק העיקרי והמשגשג הם דירות יד שנייה למגורים", מבסבירים בפרימיום נכסים, "היתרון שלנו שאנחנו יודעים לתת לקהל היעד את הפתרון המקסימלי. חשוב לנו להבין מהם הצרכים וסביבת המחייה של הלקוחות באורח חייהם כמו: מוסדות חינוך ופנאי, פארקים, בתי כנסת, מרכז מסחרי או שיותר חשוב להם אזור בילוי שוקק חיים. לכן, דרך אורח החיים של הלקוחות, אנו יודעים להציע להם את הפתרון הדיור הטוב ביותר עבורם".

בפרימיום נכסים מסבירים כי  שיטת עבודה חדשנית הפועלת על עקרון הבלעדיות למעשה מטיבה עם הלקוח לאורך תהליך החיפוש ועד ביצוע העסקה בפועל.  יועצי הנדל"ן של המשרד עומדים בקשר ישיר עם לקוח, תוך מקצועיות ושקיפות טרם סגירת העסקה, השתתפות מלאה בתהליך המשא ומתן, הצגת העמדות וגישור בין הצדדים כל זאת ועוד על מנת שתיסגר עסקה בה יצאו מרוצים כל הצדדים.

מוודאים שיש להם את האישור העקרוני מהבנק לקבלת משכנתא ואת ההון העצמי הנדרש בכדי לרכוש את הנכס. ההתחייבות של המשרד כלפי הלקוח מאפשרת לייצג אותו נאמנה באופן איכותי, יסודי ומקצועי. עוד מסבירים בפרימיום נכסים כי לרוב בעלי דירות נרתעים מהתחייבות כזו, בעיקר בעקבות תחושה שהם נחסמים לאופציות נוספות של חשיפה. בכדי למכור נכס, צריך את המומחים של פרימיום נכסים".

לפי חוק התיווך יש הגבלה לתקופת הזמן בה אנו יכולים להחזיק בנכס עד 6 חודשים,  כמובן שבמסגרת ההסכם בין הצדדים, אנו מסכמים גם את גובה דמי התיווך ויוצאים לדרך. אנו משקיעים רבות בפרסום ושיווק בכל ערוצי המדיה בארץ וכן עורכים שיתופי פעולה מול משרדי תיווך אחרים במטרה להגדיל את פוטנציאל ההצלחה במכירת הנכס".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות