fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרקולס מנהריה: הכירו את ויסאם בוארי

בוארי הגיע למקום החמישי באליפות העולם לפיתוח גוף, בה נטלו חלק עשרות מועמדים מכל רחבי העולם
גבר-גבר. ויסאם בוארי (צילום: עצמי)
גבר-גבר. ויסאם בוארי (צילום: עצמי)
גבר-גבר. ויסאם בוארי (צילום: עצמי)
גבר-גבר. ויסאם בוארי (צילום: עצמי)

ויסאם בוארי (40) מנהריה, הגיע למקום החמישי באליפות העולם לפיתוח גוף, שהתקיימה לאחרונה באיטליה. באליפות נטלו חלק עשרות מועמדים מכל רחבי העולם. לבוארי היתה זו פעם ראשונה בה הוא משתתף באליפות בינלאומית והוא היה המתחרה המבוגר ביותר בקטגוריה קלאס א'.

בוארי, המתאמן במכון הכושר "לייף אנד פיטנס" בנהריה, סיפר: "ההשתתפות באליפות היתה עבורי חוויה גדולה. אני מתאמן מגיל צעיר, אבל עד היום השתתפתי רק בתחרויות מקומיות בארץ. להשתתף באליפות עולם זה משהו שתמיד חלמתי עליו, אבל לא יכולתי לממש אותו בגלל ההוצאות הכספיות הגבוהות. התחריתי מול מתמודדים רציניים, ובסיום זכיתי להרבה מחמאות".

על ההכנות לקראת התחרות ועל העתיד אמר בוארי: "מדובר ברצף של אימונים אינטנסיביים שנמשכים לעיתים גם 10 שעות ביום. במקביל, אני עובד, ככה שהיה מאוד קשה לשלב בין עבודה לבין הכנות לאליפות העולם. חזרתי מהאליפות מותש ועכשיו אני מרשה לעצמי לנוח קצת ואחר כך להתכונן לאליפות שתהיה בשנה הבאה. בתחרות האחרונה כל ההוצאות היו על חשבוני ואשמח למצוא ספונסר שיוכל לתמוך ולסייע לי לקראת האליפות הבאה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות