fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלך לעולמו כדורסלן העבר יוסי דיין

היה אחד ממייסדי קבוצת הכדורסל הפועל נהריה באמצע שנות השישים
באדיבות אולק מרדכי

בסוף השבוע שעבר (3.8), הלך לעולמו יוסי דיין בן 70 במותו, שחקן עבר בכדורסל ובכדורעף הישראלי וממייסדי קבוצת הכדורסל הפועל נהריה באמצע שנות השישים, שנקראת היום עירוני נהריה. בנוסף, דיין פעל רבות למען הספורט בנהריה. דיין הותיר אחריו 2 בנים ובת. אישתו נפטרה לפני מספר שנים.

לאחר פרישתו ממשחק פעיל בכדורסל, עבר דיין לאמן את הדור הבא של הכדורסלנים בנהריה ומאוחר יותר השתלב במחלקת החינוך והספורט של עיריית נהריה והמשיך לדאוג ולפתח את הספורט בעיר.

שחקן העבר של הפועל נהריה וחברו הטוב, אולק מרדכי: "יוסי היה ספורטאי רב-גוני, אתלט, שחקן כדורעף ובעיקר כדורסל. הוא היה שחקן מעולה ומנהיג על המגרש, קלעי בחסד עם קליעת ניתור קלאסית ולי היה הכבוד לשחק לצידו כמה עונות. כשראה שכמה צעירים מוכשרים השתלבו בקבוצה בתפקיד שלו הוא ידע לפרוש בשיא אבל לא לפני ששכנע אותי להישאר ולשחק בנהריה אפילו שהיו לי הצעות טובות יותר מקבוצות מהמרכז. איבדנו אדם יקר וצנוע, חבר אמיתי וספורטאי מוכשר שעשה הרבה למען העיר נהריה. כל שנותר לי עתה הוא לקוות שפרנסי העיר ידעו להנציח את פועלו בעירנו. יהי זכרו ברוך".

יוסי דיין באמצע עם הכדור בידו (צילום: באדיבות אולק מרדכי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות