fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכנה כושלת: עירוני נהריה מפסידה להפועל עפולה

עירוני נהריה הפסידה הערב (שלישי) להפועל עפולה, 80:78 בטורניר ההכנה ללאומית. שחקני הקבוצה גילו משמעת רופפת ביותר. 3 דקות לסיום המשחק ערן סודאי, הביא לקאמבק עם ריצת 0:9. מיניסטר: "תהיה גם אחריות אישית לכל שחקן"
עירוני נהריה במחצית הערב
עבירות משמעת חמורות. עירוני נהריה במשחק הערב נגד עפולה (צילום: יניב לני)

עירוני נהריה הפסידה הערב (שלישי) 80:78 להפועל עפולה בשלב המוקדם של טורניר ההכנה לליגה הלאומית שקיימה מנהלת הליגה הלאומית החדשה, בדומה לזו שמקיימת ליגת העל.

בשונה משני משחקי ההכנה בטורניר לזכרו של אבי גולץ לפני כשבועיים, בו זכתה נהריה בגביע, הפעם התגלו בעיות במשחק ההגנה ובמשמעת של מספר שחקנים עליהן המאמן שי מינסטר יהיה חייב לתת את הדעת.

למרות פיגור של 2:7 בפתיחה, נהריה שיחקה משחק הגנה חכם וירדה ביתרון 15:19 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני נהריה נחלשה במשחק ההגנה שלה ואדם מקוי היה זה שהשאיר את חבריו בעניינים. התוצאה; 39:46 לעפולה במחצית.

עירוני נהריה במחצית הערב
עבירות משמעת חמורות. עירוני נהריה במשחק הערב נגד עפולה (צילום: יניב לני)

הרבע השלישי היה חסר משמעת לחלוטין מצד שחקני נהריה שאיבדו את הראש, להוסיף שריקות שופטים שהקפיצו את הספסל הנהרייני ו'זיכו' אותו בעבירה טכנית. 56:65 לעפולה בסיום הרבע.
ברבע האחרון, משחק הגנה הרואי בעיקר של ערן סודאי, הביא לקאמבק של נהריה עם ריצת 0:9 ובהמשך ליתרון 70:72 שלוש דקות לסיום המשחק. לצערה של נהריה כל זה לא הספיק ובעיית העבירות אליה נקלעה מוקדם במשחק הייתה בעוכריה.

ההפסד למעשה מסיים את דרכה של עירוני נהריה בטורניר שמצידה מתחילה להתכונן למשחק גביע המדינה ביום שלישי 9/10 נגד עירוני רמת גן.

שי מניסטר
אחריות אישית של כל שחקן. שי מניסטר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מאמן עירוני נהריה שי מינסטר: "בסך הכל חצי ראשון היה רע. עדיין אנחנו צריכים לעבוד על התיאום גם בהגנה וגם בהתקפה, התיאום עדיין לא מספיק טוב. יותר מידי טעויות גם באחריות האישית של כל שחקן. זהו, צריך להמשיך לעבוד ובעיקר על הנושא של התיאום. אנחנו קבוצה חדשה אבל לקראת הליגה נהיה הרבה יותר מתואמים וטובים. במחצית שנייה היינו קצת יותר טובים".

קלעו לנהריה: רמון קלמנטה 27, אדם מקוי 16, ניר גולן 9, מוטי מוסקוביץ' 6, ערן סודאי אורן בן חמו ואבירם זליקוביץ' 5 כ"א, ג'ונתן בייז 3, עאדל מתא 2.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות