fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את פרויקט הנדל"ן החדש של דני שוורץ

פרויקט היוקרה SCHWARTZ, קו ראשון לים, של היזם דני שוורץ יוצא לדרך. ההבטחה: סטנדרט מגורים חדש שטרם הוקם כמותו באזור
הבניין יחופה ברובו בזכוכית וקירות מסך. SCHWARTZ פרויקט יוקרה (הדמיית מחשב: משרד האדריכלים טומי ריגלר ושות')
SCHWARTZ פרויקט יוקרה (הדמיית מחשב: משרד האדריכלים טומי ריגלר ושות')

מלון עדן נהריה בע"מ, שבבעלותו של איש העסקים והיזם דני שוורץ, מהדמויות המוכרות והמובילות בעולם העסקי באזור הצפון, יוצא לדרך עם פרויקט היוקרה SCHWARTZ. הבניין של שבע קומות, קו ראשון לים בנהריה, יציע 26 דירות ענקיות במפלס אחד – כ-150 מ"ר, כ-30 מ"ר מרפסת מפנקת, חמישה חדרים גדולים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים. מחירי הדירות – החל מ-1.8 מיליון שקלים לדירת חמישה חדרים.

דמיינו לעצמכם: נוף ים פנוראמי מכל חלון. 360 מעלות, 365 ימים בשנה. על עתודת הקרקע הקרובה ביותר לחוף הים, מגשימה חברת מלון עדן נהריה חלום אמיתי: סטנדרט מגורים חדש שטרם הוקם כמותו באזור, שיהיה, מצד אחד, קרוב למרכז העניינים, למוקדי הבילוי, הפנאי והתרבות של העיר, ומצד שני – סגנון מגורים מעורר השראה עם נוף מדהים.

הבניין יחופה ברובו בזכוכית וקירות מסך, מחסן פרטי לכל דירה, שתי מעליות מהירות ומפוארות, תאורת לד מסביב לבניין, פיתוח סביבתי מעוצב, תריסים חשמליים בכל הדירה בשיטת בית חכם ועוד.

היזם ואיש העסקים דני שוורץ: "החשיבה לתכנן את הדבר הבא יצרה את פרויקט היוקרה SCHWARTZ. הוא יהיה מהפרויקטים למגורים מהיפים ביותר על רצועת החוף של ישראל בכלל ובנהריה בפרט". שוורץ מבטיח: "תכנון מדויק, נוף עוצר נשימה ותכנון אדריכלי יוצא דופן.

לדברי שוורץ, "בתכנון הדירות והבניין כולו הושקעה מחשבה רבה על כל פרט ופרט, כאשר הדגש הושם בראש ובראשונה על פרטיות מקסימאלית. לרשות הדיירים, יעמדו חניון תת קרקעי, פרטי, של קומה וחצי, כולל מחסום, שער חשמלי ושלט לכל דייר, לובי מפואר בתכנון מעצב פנים ופיתוח סביבתי שישתלב בטבעיות עם הנוף".

הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים טומי ריגלר ושות' מנתניה. ההיקף הכספי המשוער של המכירות בפרויקט – כ-60 מיליון שקלים. העבודות יחלו בעוד כארבעה חודשים. מועד אכלוס משוער: כ-24 חודשים מתחילת העבודות. ההרשמה החלה.

 

הבניין יחופה ברובו בזכוכית וקירות מסך. SCHWARTZ פרויקט יוקרה (הדמיית מחשב: משרד האדריכלים טומי ריגלר ושות')
הבניין יחופה ברובו בזכוכית וקירות מסך. SCHWARTZ פרויקט יוקרה (הדמיית מחשב: משרד האדריכלים טומי ריגלר ושות')

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות