fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גן אורנים בשכונת ממשלתי בנהריה ייסגר בשנה הבאה

העירייה בתגובה: "לשנת הלימודים תשע"ד, נרשמו לגן אורנים מעט מדי ילדים. לכן, נאלצה העירייה שלא לפתוח את הגן ולשבץ את הילדים בגן רימון"
גן אורנים
לא נעים לראות גן סגור. גן אורנים (צילום: אדריאן אפשטיין)

הורים לילדים בגן החובה הוותיק אורנים בשכונת ממשלתי בנהריה התבשרו על ידי הגננות, כי בשנת הלימודים הבאה הגן ייסגר בשל רישום מועט של ילדים. לדברי הורים, מנהלת אגף הגנים בעירייה לאה חזן, אמרה להם כי רק 12 ילדים נרשמו לגן.

גן אורנים בנהריה
לא נעים לראות גן סגור. גן אורנים (צילום: אדריאן אפשטיין)

כעת, בידי ההורים שתי אפשרויות: לרשום את ילדיהם לגן רימון הסמוך לגבעת כצנלסון מרחק הליכה של רבע שעה או לגן רמב"ם הסמוך, מה שיעלה את מספר הילדים בגן ל-35. בשעה שמשרד החינוך עובד על תוכנית להפחית את מספר הילדים בגנים ובכיתות כדי לתת יחס פרטני לכל ילד, המהלך של העירייה יביא לתוצאה הפוכה.

אמא לילד בגן: "איך גננת תוכל לתת תשומת לב לכל כך הרבה ילדים? אני לא מבינה למה הם לא מפצלים את שני הגנים, אורנים ורמב"ם, וכך כל גן ייהנה. מדובר בשכונת שתושביה במצב סוציו-אקונומי נמוך וכאן אמורים לדאוג פי שניים לילדים. יש כאן ילדים שמסתובבים כל היום ברחובות, ועכשיו גם לילדי הגן לא יהיה מענה הולם. פשוט חבל לסגור את הגן הזה, זה גן מעולה עם צוות נהדר, הגן היחידי בשכונה שלא מסוכן".

נודע, כי ההורים מתכוונים לנקוט בעיצומים לקראת פתיחת שנת הלימודים.

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "לדאבונה של העירייה, לשנת הלימודים תשע"ד, נרשמו לגן אורנים מעט מדי ילדים. לכן, נאלצה העירייה שלא לפתוח את הגן ולשבץ את הילדים בגן רימון. ביחס לשימוש במבנה, העירייה תפעל על מנת שהמבנה לא יעמוד ללא שימוש".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות